Διαβατήριο για τις εξαγωγές η προβολή των προϊόντων της Στερεάς

Διαβατήριο για τις εξαγωγές η προβολή των προϊόντων της Στερεάς

H Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, γνωρίζοντας τη δυναμική των αγροτικών προϊόντων, προχώρησε σε μία σειρά δράσεων για την ανάδειξή τους στις αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Μέσα από τις συγκεκριμένες εκθέσεις (Meat Days 2015, Dairy Expo 2015 και Frozen Food 2015), οι οποίες αποτελούν κορυφαία γεγονότα προβολής και προώθησης προϊόντων σχετικά με κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα, ψάρια, ελαιόλαδο, ελιές, φρούτα κατεψυγμένα τρόφιμα κ.ά., σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, οι παραγωγικές και μεταποιητικές επιχειρήσεις της περιφέρειας είχαν τη δυνατότητα να εκθέσουν και να αναδείξουν τα εξαιρετικά προϊόντα τους.

Στόχος της περιφέρειας είναι η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας και κατ’ επέκταση της ζήτησης των αγροδιατροφικών προϊόντων της Στερεάς Ελλάδας. Κύριο μέλημά της αποτελεί η διαφύλαξη των παραδοσιακών και υγιεινών προτύπων διατροφής.

Αυτό το αναδεικνύει μέσα από την προβολή, την προώθηση τοπικών προϊόντων υψηλής ποιότητας και ασφάλειας, έχοντας ως ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα την τοπικότητα και την πολιτιστική κληρονομιά.

Η ενθάρρυνση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα της περιφέρειας με τη δημιουργία συνεργειών μεταξύ γεωργικού και μεταποιητικού τομέα αποτελούν σημεία-«κλειδί» για μία ολοκληρωμένη ανάπτυξη.

Γιάννης Σάρρος

gaia-sense