Διαδικτυακή τουριστική καμπάνια της ΠΑΜ-Θ στην Τουρκία

Διαδικτυακή τουριστική καμπάνια της ΠΑΜ-Θ στην Τουρκία

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και 1.300.000 θεάσεις ανά μήνα η καμπάνια για την προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην Τουρκία  μέσω διαδικτύου, με ιδιαίτερη στόχευση στην αγορά της Κωνσταντινούπολης, με θεματικά banners (GDN και Native adv) σε ενημερωτικές διαδικτυακές σελίδες μέσων με μεγάλη επισκεψιμότητα. Η καμπάνια αφορούσε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και όλα τα banners παρέπεμπαν στην τουριστική σελίδα «www.emtgreece.com», στην μεταφρασμένη στα τουρκικά έκδοσή της.

Οι Τούρκοι προτιμούν την Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη,  όχι μόνο τη θερινή περίοδο, αλλά υπάρχει προσέλευση και τους 12 μήνες του χρόνου, εκτιμά ο αρμόδιος περιφερειακός σύμβουλος για θέματα τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης. «Είναι μία πηγή προέλευσης επισκεπτών για την οποία το 2017 θα εντείνουμε τις δράσεις προβολής και προσέγγισης. Άξονας είναι οι πολύπλευρες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να απολαύσει και τις 4 εποχές, με σκοπό την ενδυνάμωση της 12μηνης επισκεψιμότητας: Τόπος: ξεχωριστός χαρακτήρας, διασκέδαση, γαστρονομία, αγορά. Παρθένα Φύση: δραστηριότητες υπαίθρου. Πολιτισμός».  

 Πέρα από τις δράσεις προβολής, το τουρκικό κοινό, εκτίμησε τις προσπάθειες που η Περιφέρεια ξεκίνησε με τον αείμνηστο περιφερειάρχη Γιώργο Παυλίδη, για την δυνατότητα χορήγησης βίζας 72 ωρών και την χρηματοδότηση δημιουργίας επιπλέον λωρίδων εισόδου ΙΧ οχημάτων στην Ελλάδα στον συνοριακό σταθμό των Κήπων Έβρου. Οι προσπάθειες, αναφέρει ο κ. Αμοιρίδης, ότι θα συνεχισθούν με αίτημα την βελτίωση κτιριακών και λειτουργικών υποδομών στους Κήπους. Θετικό είναι ότι ο συνοριακός σταθμός Καστανιών Έβρου, αυτή την εποχή ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται, από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης που έχει και την κατά νόμο ευθύνη για τις κτιριακές εγκαταστάσεις.

gaia-sense