Ερμηνευτικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στο LEADER Ροδόπης

Ημερίδα για την Κοινοτική Πρωτοβουλία LEADER Ροδόπης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην Κομοτηνή από την Αναπτυξιακή Ροδόπης ΑΕ με τη συμμετοχή επενδυτών και υποψηφίων επενδυτών, σε χώρο εστίασης που κατασκευάστηκε μέσα από το LEADER. Θέμα της «Ερμηνευτικό μάρκετινγκ και η συμβολή του στην εφαρμογή του τοπικού προγράμματος LEADER Ροδόπης». Tην παρουσίαση του έργου ανέλαβε ο συντονιστής του προγράμματος για τη Ροδόπη, γενικός διευθυντής της ΑΝΡΟ Στάθης Κεφαλίδης. Για «Τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετιγκ στην προώθηση του τουρισμού» μίλησε ο Καθηγητής ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Σπύρος Αβδημιώτης, ενώ υπήρξαν εισηγήσεις για το ερμηνευτικό μάρκετινγκ και τα ψηφιακά εργαλεία και τη χρήση του ερμηνευτικού μάρκετινγκ.

Όπως ανέφερε η οικονομολόγος Χριστίνα Λαγκάνη η Αναπτυξιακή Ροδόπης είναι από τους λίγους φορείς που προωθεί, εφαρμόζει και υποστηρίζει το ερμηνευτικό μάρκετινγκ, βασικό εργαλείο του οποίου είναι η ερμηνεία. Σημείωσε ότι η ερμηνεία του πολιτιστικού προϊόντος είναι τμήμα της διαχείρισης της πολιτιστικής ταυτότητας, κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος ενός τόπου. Μέσα από αυτό οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν την εποχή που μεσουρανεί η κοινότητα, με τις αξίες και τα έθιμα. Ως αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής ανάπτυξης, το ερμηνευτικό μάρκετινγκ είναι εργαλείο πολιτιστικής στρατηγικής για δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που μπορούν να παρουσιάσουν μια διαφοροποιημένη εικόνα του πολιτιστικού προϊόντος.

gaia pedia - ηλεκτρονική αγροτική εγκυκλοπέδια