Απολογισμός της τουριστικής προβολής των Ιονίων Νήσων

Ο απολογισμός της τουριστικής προβολής των Ιονίων Νήσων του 2015 και ο προγραμματισμός των δράσεων της τρέχουσας χρονιάς, έγινε στο Πνευματικό κέντρο Ζακύνθου, από τον περιφερειάρχη Θεόδωρο Γαλιατσάτο και τον θεματικό αντιπεριφερειάρχη Σπύρο Γαλιατσάτο.

Απολογισμός της τουριστικής προβολής των Ιονίων Νήσων στο Πνευματικό Κέντρο Ζακύνθου

Ο περιφερειάρχης, Θ. Γαλιατσάτος, στην ομιλία του τόνισε «πως ζούμε σε ένα μεταβαλλόμενο κόσμο και γι’ αυτό είναι αναγκαία η αυτόνομη, δική μας παρουσία», για να υπενθυμίσει στη συνέχεια πως σε λίγους μήνες τα αεροδρόμια θα περάσουν στον έλεγχο της Fraport: «Το όνομα «Ιόνια Νησιά», θα πρέπει να μην εξαρτάται από τις εταιρείες που θα διαχειρίζονται τα αεροδρόμια» τόνισε ο κ. Γαλιατσάτος. «Δεν μας λείπει τίποτα, έχουμε πλούσια πρώτη ύλη και επιμένουμε στο συμφέρον της τοπικής κοινωνίας για να είναι επιθυμητό το αποτέλεσμα. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο των αυτοσχεδιασμών και διεκδικούμε τα πάντα με επαγγελματισμό. Η προσπάθεια θα συνεχιστεί και έχουμε προχωρήσει σε άλλο επίπεδο προβολής αξιοποιώντας τα νέα μέσα» ανέφερε.

Ακολούθως ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Σπύρος Γαλιατσάτος, έκανε τον απολογισμό της δουλειάς που πραγματοποιήθηκε το 2015 και περιέγραψε αναλυτικά όσα συνέβαλαν στη διαφήμιση των Ιονίων Νήσων.

«Έχουμε πτήσεις από τη Γερμανία και βοήθησε η συνεργασία μας με γραφεία δημοσίων σχέσεων για να έλθουν εδώ δημοσιογράφοι. Η ρωσική αγορά είναι πολύ κάτω και γι’ αυτό στραφήκαμε αλλού. Η τουρκική αγορά είναι κοντά μας και κάναμε επαφές με tour operator που μας δήλωσαν πως έχουμε πολύ καλό προϊόν. Φτιάχτηκε από το BBC ένα βίντεο 30 λεπτών που εκθειάζει την περιοχή μας. Κάναμε εξώφυλλα σε περιοδικά. Τοποθετήσαμε banner στις σκάλες του μετρό στο Λονδίνο, κάναμε ολοσέλιδη διαφήμιση σε ρωσική εφημερίδα», επεσήμανε ο Σπύρος Γαλιατσάτος για τις ενέργειας που έγιναν για την προβολή των νησιών του Ιονίου.

Ακολούθως τον λόγο πήρε ο δήμαρχος Ζακύνθου, Παύλος Κολοκοτσάς, ο οποίος ανέφερε στον «άθλο» της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών που είχε ως αποτέλεσμα, «εκατομμύρια μάτια να είδαν τα νησιά μας μέσα από το διαδίκτυο». Ο δήμος, ανέφερε ο κ. Κολοκοτσάς, έφερε στο νησί εκπροσώπους από τηλεοπτικά δίκτυα της Κίνας, της Ιαπωνίας, του Βιετνάμ, της Γερμανίας, του Ισραήλ και των Βρυξελών για να διαφημιστεί η Ζάκυνθος «αλλά έχουμε μείνει πίσω στις υποδομές».Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του δήμου Ζακύνθου, Αντώνης Νικολουδάκης, αναφέρθηκε στην ψηφιακή προώθηση του τουρισμού που γίνεται στη Ζάκυνθο, αλλά άσκησε κριτική και στην Περιφέρεια για ελλιπή συμμετοχή της Ζακύνθου στον τουριστικό στρατηγικό της σχεδιασμό.

Πηγή: ΑΠΕ