Επένδυση στη διατροφική αξία του χοιρινού

Επένδυση στη διατροφική αξία του χοιρινού

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, οι χοιροτρόφοι έχουν συνεργαστεί στενά με διαιτολόγους, κτηνίατρους και γενετιστές. Σκοπός, να γίνουν αλλαγές στο τι τρώνε και το πώς μεγαλώνουν οι χοίροι, ώστε η ποιότητα των προϊόντων χοιρινού κρέατος να είναι επιθυμητή και να προτιμάται από τους καταναλωτές.

Το χοιρινό έχει αρκετές ιδιότητες και μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί σε οποιαδήποτε υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Πληροφόρησης για τα τρόφιμα, το κρέας αποτελεί κύρια πηγή σιδήρου και, γενικά, όσο πιο κόκκινο είναι τόσο περισσότερο σίδηρο περιέχει. Αν και ο σίδηρος υπάρχει σε αρκετά τρόφιμα, το κρέας και τα θαλασσινά είναι οι μόνες πηγές αιμικού σιδήρου. Αυτός ο τύπος σιδήρου απορροφάται από το σώμα πολύ πιο εύκολα απ’ ό,τι ο σίδηρος που υπάρχει στα λαχανικά και τα δημητριακά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στη διατροφή μας, αλλά η κατανάλωση να είναι περιστασιακή και σε μικρή ποσότητα. Το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής προτείνει μία περιορισμένη κατανάλωσή του, σε συχνότητα 1 φορά ανά εβδομάδα ή και δύο εβδομάδες. Το χοιρινό φιλέτο έχει πιστοποιηθεί από την Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας, αναφέροντας ότι περιέχει λιγότερο από 6,5 γραμμάρια λίπους, 1 γραμμάριο ή λιγότερο κορεσμένο λίπος (και 15% ή λιγότερες θερμίδες από κορεσμένο λίπος) και 480 mg ή λιγότερο νάτριο ανά ετικέτα.