Θετικά έκλεισε το 2015 για την ΕΑΣ Αργολίδας – «ΡΕΑ»

Συνεχίστηκε η αναβάθμιση του εργοστασίου της ΕΑΣ, «Εσπερίδες»

Μια ιδιαίτερα ικανοποιητική χρονιά υπήρξε το 2015 για την ΕΑΣ Αργολίδας – «ΡΕΑ». Σύμφωνα με τον οικονομικό απολογισμό οι πωλήσεις έφθασαν τα 21.261.000 ευρώ, αυξημένες κατά 10,4% σε σχέση με το 2014. Μετά από αποσβέσεις ύψους 897.000 ευρώ και χρηματο-οικονομικά έξοδα 335.000 ευρώ, η χρήση έκλεισε με καθαρά κέρδη 980.000 ευρώ. Στον εμπορικό τομέα, συνεχίστηκε με συνέπεια η επέκταση του δικτύου πωλήσεων, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις, παρά την κρίση, παρουσίασαν μικρή αύξηση, ενώ θεαματική ήταν και η βελτίωση στις εξαγωγές, κατά περίπου 45%, οι οποίες έφθασαν το 10% του συνόλου των πωλήσεων για το 2015.

Οι αγορές, στις οποίες τοποθετήθηκαν τα προϊόντα, είναι η Κίνα, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Σουηδία, το Μάλι, η Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, η Αϊτή, οι Σεϋχέλλες και το Νότιο Σουδάν. Στην εσωτερική αγορά, ένα σημαντικό μέρος των πωλήσεων, της τάξεως του 40%, αφορά την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για σημαντικές επιχειρήσεις σούπερ-μάρκετ, όπως ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, METRO, ΜΑΣΟΥΤΗΣ, MARKET-IN, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, BAZAAR, EΛΕΤΑ, ΕΛΟΜΑΣ, ΑΣΤΕΡΑΣ. To υπόλοιπο τμήμα αποτελεί διάθεση προϊόντων για τα brands της ΕΑΣΑ, κυρίως ΡΕΑ και AGROS, αλλά και MADORA, LEMORA, MYDRINK, MYTHICALJUICE. Παράλληλα, συνεχίστηκε η προσπάθεια αναβάθμισης του εργοστασίου «Εσπερίδες», που αποτελεί τον σημαντικό βιομηχανικό βραχίονα της Ένωσης. Συγκεκριμένα, έγινε επέκταση κτηριακών εγκαταστάσεων κατά περίπου 1.500 τ.μ. και πλέον οι στεγασμένοι χώροι του εργοστασίου φτάνουν τα 13.000 τ.μ. Εγκαταστάθηκαν ακόμα δύο γραμμές ΤΕΤΡΑ ΠΑΚ, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός να φτάσει τις πέντε και έτσι εξασφαλίστηκε η σταθερή τροφοδοσία της αγοράς.

Στη μονάδα αναψυκτικών θετικά εξελίσσεται η συνεργασία με την GREENCOLA, η οποία το 2015 αφορούσε την παραγωγή προϊόντων σε συσκευασία ΡΕΤ, τόσο της GREENCOLA, όσο και των αναψυκτικών με τo brand ΜΠΛΕ και MOUNTAINBIKE. Τα ικανοποιητικά αποτελέσματα έδωσαν τη δυνατότητα στο διοικητικό συμβούλιο να αυξήσει την τιμή των πορτοκαλιών για τα μέλη που παρέδωσαν το προϊόν τους στο εργοστάσιο «Εσπερίδες», κατά 40% σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Γιώργος Αργυρίου