Με δράσεις προώθησης τοπικών προϊόντων το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ηπείρου για το 2016

Με δράσεις προώθησης τοπικών προϊόντων το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ηπείρου για το 2016

Φιλόδοξο, στοχευμένο με παράλληλες δράσεις προώθησης των τοπικών προϊόντων χαρακτηρίζεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ηπείρου για το 2016, το οποίο εγκρίθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

«Για μας δεν είναι αυτοσκοπός ο τουρισμός, αλλά πρέπει να συνδυαστεί με την προώθηση των τοπικών προϊόντων» ανέφερε ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης, μεταφέροντας την εμπειρία από εκθέσεις που έγιναν μέσα στο 2015. «Συνεργαζόμαστε με τα Επιμελητήρια, οι δε επιχειρηματίες έρχονται στην αποστολή της Περιφέρειας με δικά τους χρήματα. ‘Ο, τι κάνουμε, το κάνουμε όλοι μαζί, κοιτάμε να έχουμε αύριο. Οι δράσεις μας είναι στοχευμένες και μέσα από τριήμερα σε επιλεγμένες αγορές, θα προσπαθήσουμε να δώσουμε την ταυτότητα της Περιφέρειάς μας» τόνισε. Πρόσθεσε επίσης ότι ήδη έχει προτείνει στην Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος, στη φετινή «Πίτα του Ηπειρώτη» να διοργανωθεί παράλληλα και έκθεση τοπικών ηπειρωτικών προϊόντων.

Εισηγητής του θέματος ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης, αρμόδιος για θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης Στράτος Ιωάννου, ο οποίος αναφέρθηκε σε γενικές γραμμές στον προγραμματισμό του νέου έτους, αλλά και – απαντώντας σε ερωτήσεις και τοποθετήσεις περιφερειακών συμβούλων – έδωσε και στοιχεία για τα αποτελέσματα της τουριστικής προβολής κατά το 2015, επιφυλασσόμενος για την αναλυτική παρουσίαση στον προβλεπόμενο και επικείμενο απολογισμό.

Αναφερόμενος στο σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη ο κ. Ιωάννου τόνισε ότι «θέλουμε να δώσουμε μεγαλύτερη ώθηση στη συνέργεια γαστρονομίας και τοπικών προϊόντων» υπογραμμίζοντας ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερο όραμα από αυτό της «Ηπείρου των τεσσάρων εποχών με τις έξι θεματικές ενότητες- στόχους και την εξωστρέφεια που δείχνει η Περιφέρεια».

Ο Αντιπεριφερειάρχης σε δήλωσή του, υπογράμμισε επίσης ότι η αύξηση του τουρισμού στην Ήπειρο, είναι ανεξάρτητη της αύξησης των επισκεπτών στην Ελλάδα, όπως άλλωστε επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι προ του 2010, δεν «ακολουθούσε» τους γενικούς δείκτες. Αντίθετα- πρόσθεσε- η αύξηση των επισκεπτών οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός, ότι με τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας και των φορέων του τουρισμού, η Ήπειρος έχει καταστεί σημείο αναφοράς στον ελληνικό, αλλά και στον ευρωπαϊκό τουριστικό χάρτη.

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ηπείρου για το 2016 περιλαμβάνει συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στοχευμένες παρουσιάσεις και εκδηλώσεις παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος και της γαστρονομίας της Περιφέρειας Ηπείρου σε δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, στις πόλεις: Τίρανα, Σκόπια, Βουκουρέστι, Σόφια, Κωνσταντινούπολη, Στοκχόλμη, Βερολίνο, Βέλγιο, Παρίσι, Αθήνα.