Οι 6 επικρατούσες τάσεις στην κατανάλωση μπύρας craft

Όλα συνηγορούν ότι οι μπύρες των μικροζυθοποιείων ήρθαν για να μείνουν

mpires-craft

Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη που καταγράφουν οι μπύρες ανεξάρτητων μικροζυθοποιείων στις αγορές όλου του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρώπης. Τη στιγμή που οι ετικέτες μπύρας craft αυξάνονται συνεχώς, δημοσκόπηση της ολλανδικής εταιρείας Totta Research έρχεται να αποτυπώσει τις σημαντικότερες τάσεις ανάμεσα στους καταναλωτές του ανερχόμενου προϊόντος.

1Το προϊόν γνωρίζει μεγαλύτερη απήχηση στις νεαρότερες ηλικιακές ομάδες. Από τους ερωτηθέντες μεταξύ 18-30 ετών, το 64% δήλωσε ότι καταναλώνει περισσότερη μπύρα craft από ό,τι μια διετία πριν, με το 45% να προτιμά το προϊόν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα κατά τις εξόδους του.

2Η γεύση μετρά περισσότερο από την τιμή. Το 75% των συνολικά 3.300 ερωτηθέντων σε Ευρώπη και ΗΠΑ απάντησε ότι η ποιότητα, και κυρίως η γεύση, είναι ο βασικός παρακινητικός παράγοντας που τους οδηγεί στην απόφαση να αγοράσουν μια μπύρα craft.

3Οι καταναλωτές εκτιμούν την προέλευση και τη βιωσιμότητα της μπύρας craft. Εστιάζοντας στην τοπική παρασκευή, τα φρέσκα προϊόντα και τον μικρότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον, το 50% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θεωρεί την μπύρα craft πιο βιώσιμη και ότι ένα βιώσιμο προϊόν είναι πιο ελκυστικό.

4Η ποικιλία είναι το κλειδί για τη διατήρηση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος. Το 80% των καταναλωτών μπύρας craft δήλωσε ότι σκοπεύει να δοκιμάσει και νέες ετικέτες, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η μόδα ήρθε για να μείνει.

5

Οι καταναλωτές craft είναι πιο τολμηροί και ανοιχτοί σε νέες γεύσεις: Μόλις το 50% εκφράζει αφοσίωση σε μια εμπορική ετικέτα.

6Η δυναμική της μπύρας craft διογκώνεται, ως αποτέλεσμα διαρροών από τους κόλπους των καταναλωτών συμβατικής μπύρας. Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πλέον καταναλώνει λιγότερη συμβατική μπύρα.