Αλλαγές στις διαφημίσεις των επιχειρήσεων, φέρνει το νομοσχέδιο Παππά

Παππάς: Τέλος εποχής για τους εκβιαστές των σαλονιών... και των αλωνιών

Με νομοτεχνικές βελτιώσεις από την πλευρά της κυβέρνησης ολοκληρώνεται  η διαδικασία για το νομοσχέδιο Νίκου Παππά στην Ολομέλεια της Βουλής, σχετικά με τον διαφημιστικό χρόνο και τις διαφημίσεις στον Τύπο, που αφορούν όχι μόνο τις επιχειρήσεις του Τύπου, αλλά και αγροβιομηχανικές  επιχειρήσεις, που θέλουν να διαφημιστούν στα ΜΜΕ.

Σε υψηλούς τόνους κινήθηκε η Άννα Μισέλ – Ασημακοπούλου, τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής της ΝΔ, η οποία το χαρακτήρισε μεταξύ άλλων «ιδεοληπτικό» κι «αναποτελεσματικό».

Η συζήτηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια ξεκίνησε στις 4/7 με φραστικό επεισόδιο μεταξύ Ανδρέα Λοβέρδου –Νίκου Παππά και ολοκληρώνεται σήμερα 4/8. Το νομοσχέδιο με εισηγητή το Γιάννη Σαρακιώτη από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ προβλέπει ηλεκτρονική πλατφόρμα για το θέμα του διαφημιστικού χρόνου κι επιχειρεί να βάλει και τάξη στο άναρχο καθεστώς της πιστοποίησης της κυκλοφορίας των εφημερίδων ενώ περιλαμβάνει και σημαντικά κίνητρα για τις οπτικοακουστικές παραγωγές.   

Το νομοσχέδιο Παππά, σύμφωνα με κυβερνητικούς βουλευτές, όπως η βουλευτής Έβρου, Νατάσα Γκαρά  πάντως, εξορθολογίζει το τοπίο ως προς τη διαφημιστική πίτα, που ήταν και το ζητούμενο, ενσωματώνει τις προτάσεις των εκπροσώπων φορέων κι ανοίγει το δρόμο για να βελτιωθούν τα δεδομένα στον περιφερειακό τύπο, που υπέστη μεγάλη καταστροφή,  μετά την παύση δημοσίευσης των προκηρύξεων και διακηρύξεων.

Ο Γιώργος Γεωργαντάς βουλευτής Κιλκίς της ΝΔ τόνισε ωστόσο ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι η κυκλοφορία των εφημερίδων εξαρτάται κι από τις καιρικές συνθήκες (π.χ. χιονιάς) κι όχι μόνο, διότι σε περιοχές ορεινές μειονεκτικές δεν υπάρχουν πάντα τα μέσα για να πάνε οι εφημερίδες, οπότε δεν θα πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο η κυκλοφορία.