Bάζει μπροστά νέα καινοτόμα προϊόντα η Creta Farms

Bάζει μπροστά νέα καινοτόμα προϊόντα η Creta Farms

Τη δέσμευση της εταιρείας να συνεχίσει να παράγει καινοτόμα προϊόντα, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς, επανέλαβε η διοίκηση της Creta Farms, κατά την παρουσίαση της εισηγμένης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών. Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Creta Farms, Κωνσταντίνος Δομαζάκης, αναφέρθηκε στα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας και έδωσε έμφαση στη στρατηγική μετατροπή της Creta Farms από εταιρεία αλλαντικών σε εταιρεία τροφίμων.

«Η καινοτομία ήταν ανέκαθεν στο DNA της εταιρείας μας. Είναι το στοιχείο που μας έκανε να ξεχωρίσουμε από την αρχή της πορείας μας και εκείνο που μας κάνει να διαφέρουμε σημαντικά από τους υπόλοιπους παίκτες στην κατηγορία μας. Στρατηγικός μας στόχος παραμένει η παρουσίαση νέων προϊόντων που θα καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, ενισχύοντας παράλληλα τη δραστηριότητα μας στις αγορές του εξωτερικού» τόνισε ο ίδιος.  

Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Creta Farms, Κωνσταντίνος Φρουζής, ενημέρωσε το κοινό για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου της εταιρείας, τονίζοντας την επέκταση της εταιρείας στις αγορές του εξωτερικού. «Το παρόν και το μέλλον της Creta Farms εδράζεται στη δέσμευσή μας για παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, βασισμένα σε παγκόσμιες πατέντες, τα οποία θα μας δώσουν τη δυνατότητα να μετατραπούμε σε εταιρεία τροφίμων.  Ήδη έχουμε επεκταθεί στα τυροκομικά καθώς και στις κατηγορίες του snack και των έτοιμων γευμάτων. Απώτερος στόχος μας παραμένει φυσικά η περαιτέρω διεθνοποίηση της εταιρείας μας είτε μέσω της εξαγωγής τεχνογνωσίας, μια επιτυχημένη μέθοδος που έχουμε ήδη εφαρμόσει σε αγορές του εξωτερικού, είτε μέσω απευθείας εξαγωγών».

Τέλος, ο Chief Financial Officer του ομίλου, Δημήτρης Χατζηγιαννίδης, παρουσίασε στους παρευρισκόμενους τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, σχολιάζοντας: «Κατά τη χρήση του 2015 και παρά το δυσχερές οικονομικό κλίμα με την εφαρμογή των capital controls, η Creta Farms κατάφερε να διατηρήσει τόσο τους όγκους όσο και την αξία των πωλήσεων της στα ίδια επίπεδα με το 2014 ενώ παράλληλα αύξησε τα μερίδια της στην ελληνική αγορά αγγίζοντας το 29,7%».