Δέσμευση των βιομηχανιών για μείωση στη ζάχαρη των αναψυκτικών

«Δέσμευση μείωσης των πρόσθετων σακχάρων κατά 10% μέχρι το 2020 από τη βιομηχανία ποτών στην Ευρώπη»: Ένα φιλόδοξο σχέδιο ή ανεδαφικές υποσχέσεις, που εμπίπτουν σε ένα πλάνο μάρκετινγκ των εταιρειών αναψυκτικών;

Οι επιχειρήσεις του κλάδου –μεταξύ αυτών, η Coca-Cola και η PepsiCo– ανακοίνωσαν ότι μέχρι το 2020 τα αναψυκτικά που κυκλοφορούν στην Ευρώπη θα περιέχουν λιγότερη ζάχαρη κατά 10%. Κίνηση πoυ είναι ένας τρόπος να ανταποκριθούν αφενός στις επιταγές των κρατών-μελών και της Κομισιόν που πιέζουν για μείωση της ζάχαρης στα αναψυκτικά, καθώς και σε άλλες κατηγορίες τροφίμων, αφετέρου στις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών που έχουν αρχίσει να επιλέγουν πιο υγιεινά προϊόντα. Οι βιομηχανίες διεμήνυσαν ότι θα επιτύχουν τον διακηρυγμένο στόχο, επενδύοντας στην καινοτομία. Μεταξύ άλλων, δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν γλυκαντικές ουσίες χαμηλές σε περιεκτικότητα ζάχαρης, ενώ, παράλληλα, θα αυξήσουν τη διαθεσιμότητα μικρότερων συσκευασιών για τον καλύτερο έλεγχο της κατανάλωσης.

Διαβάστε ακόμη: Η Nestlé αφαιρεί 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα έως το 2020