Η ΕΔΟΚ εναντίον διαφήμισης “Vegan”στο Μετρό

Θεσσαλονίκη: Περί το ένα δισ. ευρώ έχασε η λιανική αγορά κρέατος στην Ελλάδα στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης

Για στοχοποίηση της κατανάλωσης κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων, και για δυσφήμιση του ελληνικού κρέατος κάνει λόγο η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος (ΕΔΟΚ) με αφορμή διαφημιστικές αφίσες που αναρτήθηκαν, όπως αναφέρει, σε συρμό του μετρό της Αθήνας «οι οποίες προωθούν τις απόψεις ομάδων “vegan”» (σ.σ.: αυστηρά χορτοφάγοι).

Μεταξύ των άλλων, η Οργάνωση υποστηρίζει ότι εγκρίνοντας τη δημοσιοποίηση «ομάδων χωρίς θεσμικό χαρακτήρα» η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ φαίνεται να παίρνει θέση σε έναν διάλογο «για ένα θέμα με σοβαρότατες κοινωνικές και οικονομικές προεκτάσεις».

Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης της ΕΔΟΚ