“Επανάσταση” της Nestlé με μείωση 40% στη ζάχαρη

Η Nestlé ισχυρίζεται πως έχει βρει έναν τρόπο να μειώσει τη ζάχαρη στη σοκολάτα της κατά 40% χωρίς να επηρεαστεί η γεύση της.

Ο Ελβετός κατασκευαστής τροφίμων, που έφτιαξε τα Kit Kat και Smarties, δηλώνει πως οι επιστήμονές του χρησιμοποίησαν μόνο παραδοσιακά, φυσικά συστατικά για να δημιουργήσουν τους κρυστάλλους της ζάχαρης. Η ζάχαρη φάνηκε πως διαλυόταν πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικρότερη ποσότητα κατά τη διαδικασία παραγωγής της. Ωστόσο, μπορούσε και διατηρούσε την ίδια γλυκιά γεύση με πριν. Μετά τις έρευνες αυτές, η ”νέα ζάχαρη” θα μπορεί να εξαπλωθεί σε όλες τις μάρκες της Nestlé από το 2018 και έπειτα.
Η μείωση της ζάχαρης στα προϊόντα θα βοηθήσει τη Nestlé να έρθει ακόμη πιο κοντά στη διατροφή και να δεσμευτεί με την ιδέα αυτή. Ακόμη, έθεσε ως στόχο να μειώσει το περιεχόμενο της ζάχαρης στις μάρκες δημητριακών για τα παιδιά και τους εφήβους σε 9g και λιγότερο. Η ομάδα άσκησης πολιτικής πίεσης World Action on Salt & Health αποκάλυψε νωρίτερα πως καμία από τις μάρκες δημητριακών της Nestlé, όπως τα Cheerios Honey, Nesquik, Fitness Fruits, Cookie Crisp ή Lion δεν είχαν χαμηλό περιεχόμενο σε ζάχαρη. Το ίδιο συνέβη μέσα στο 2010, όταν η PepsiCo ισχυριζόταν πως είχε βρει ένα τρόπο να αναδιαρθρώσει τους κρυστάλλους του αλατιού. Και τότε, η μείωση του αλατιού δεν είχε κανένα αντίκτυπο στη γεύση.