Δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά γεωργικών ελκυστήρων, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στους τομείς της εξυπηρέτησης μετά την πώληση και το πιστοποιημένο σέρβις, πραγματοποιεί ο όμιλος Κουιμτζή με την ανάληψη της αντιπροσώπευσης της FENDT, μέλους του κορυφαίου αμερικανικού γκρουπ AGCO.

Η πολυσχιδής δραστηριότητα του ομίλου Κουιμτζή στον τομέα της κατασκευής και διανομής μηχανολογικών εξαρτημάτων, αλλά και το πλήθος των διεθνών συνεργασιών που έχει στο ενεργητικό του έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του ντηλ, το οποίο τον κατατάσσει στους μεγάλους διανομείς της μάρκας διεθνώς. Μάλιστα, το καλό όνομα που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια εντός και εκτός συνόρων συνέβαλε, ώστε η βορειοελλαδίτικη οικογενειακή επιχείρηση να εξασφαλίσει και ανταγωνιστικές τιμές για την ελληνική αγορά, όπως δηλώνει στην «ΥΧ» ο διευθύνων σύμβουλος της Kouimtzis Group, Αθανάσιος Κουιμτζής. «Πιστεύουμε στο εγχείρημα, αλλά και στο προϊόν», τονίζει και εξηγεί ότι ως εταιρεία «δεν πάμε για το εύκολο αποτέλεσμα, αλλά για να κάνουμε κάτι υπεύθυνο και σοβαρό, αργά και σταθερά».

Ο κ. Κουιμτζής υπογραμμίζει ότι η φιλοσοφία της μάρκας, η οποία ταυτίζεται με εκείνη που χαρακτηρίζει τον ελληνικό όμιλο σε όλη τη διαδρομή του, είναι πως η πώληση και η συνεργασία με τον αγροτικό κόσμο αποτελούν μαραθώνιο και όχι αγώνα ταχύτητας. «Πολλές φορές, ο κόσμος αγοράζει πράγματα που δεν χρειάζεται και αυτό οφείλεται, έως ένα βαθμό, και στον πωλητή. Όμως, στη διαδρομή αντιλαμβάνεσαι ότι και εσύ αποτελείς μέρος του προβλήματος. Εμείς δεν διαπνεόμαστε από τη φιλοσοφία ‘‘πουλήσαμε και τελειώσαμε’’. Θέλουμε να δούμε μαζί με τον αγρότη τις ανάγκες του και να τον κατευθύνουμε στις σωστές λύσεις. Αυτό θα μας κάνει ανταγωνιστικούς», τονίζει.

«Μόνο το τυρί στη φάκα είναι δωρεάν»

Επιθυμία του ομίλου, σύμφωνα με τον κ. Κουιμτζή, είναι να αναπτύξει ισορροπημένες συνεργασίες πάνω σε ένα προϊόν που απευθύνεται στους αυστηρά επαγγελματίες αγρότες, δηλαδή σε αυτούς που είναι αφοσιωμένοι στην ποιότητα και κυνηγούν τα μέγιστα αποτελέσματα, δεδομένου ότι η FENDT είναι μια κορυφαία εταιρεία που κατασκευάζει inhouse τα δικά της εξαρτήματα και ανταλλακτικά. «Από τα οικονομικά που σπούδασα, έχω μάθει ότι τίποτε δεν είναι τζάμπα. Το μόνο δωρεάν είναι… το τυρί στη φάκα. Οπότε όταν οι αγρότες ακούνε πράγματα ‘‘μαγικά’’, θα πρέπει να προβληματίζονται, παρά να χαίρονται. Εμείς ερχόμαστε να πουλήσουμε ένα πολύ ποιοτικό προϊόν με την αξία που του αρμόζει. Δεν ξεγελάμε κάποιον και δεν θέλουμε να μας ξεγελάσουν», αναφέρει χαρακτηριστικά.

agrotika-mixanimata-fendt

Ο κ. Κουιμτζής θεωρεί απαραίτητο τον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού που χρησιμοποιείται στην ελληνική γεωργία, κάτι το οποίο, κατά τη γνώμη του, δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά μονόδρομο για κάποιον που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό στον τομέα του και να είναι ανταγωνιστικός. «Τα FENDT δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ένα κορυφαίο ποιοτικό εργαλείο και από άποψη εργονομίας. Ο αγρότης επιλέγει πώς και με ποιον τρόπο θα το λειτουργήσει στο χωράφι του», δηλώνει με έμφαση.

«Γνωρίζουμε καλά το after sales»

Παράλληλα, σημειώνει ότι η FENDT μέχρι πρόσφατα δεν είχε στη χώρα μας την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση, όσον αφορά την εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales service). «Ο Όμιλος γνωρίζει πολύ καλά το κομμάτι των ανταλλακτικών και του συνεργείου, αφού δουλεύει όλα αυτά τα χρόνια b2b συναλλαγές στη χονδρική με όλα τα καταστήματα στην Ελλάδα. Επομένως, διαθέτει σοβαρή τεχνογνωσία που δίνει το πλεονέκτημα μιας ισορροπημένης κοστολόγησης και ενός ανταγωνιστικού προϊόντος», υπογραμμίζει.

Ιδρύεται ελληνικό FENDT Club

Ο Αθ. Κουιμτζής αποκαλύπτει ακόμα στην «ΥΧ» ότι η Kouimtzis Group προχωρά στην ίδρυση του ελληνικού FENDT Club, καθώς, σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι χειριστές των συγκεκριμένων μηχανημάτων στη χώρα μας φτάνουν έως και τους 4.000. Το μόνο προαπαιτούμενο για να ενταχθεί κάποιος είναι να διαθέτει τρακτέρ FENDT και να δώσει τον αριθμό πλαισίου. Ο ίδιος συμπληρώνει ότι, δεδομένου ότι η εταιρεία ήταν η πρώτη που ενέταξε την ψηφιακή τεχνολογία στη μηχανοκίνηση, πραγματοποιούνται και πολλές αναβαθμίσεις τις οποίες πολλοί λίγοι ιδιοκτήτες FENDT στην Ελλάδα έχουν κάνει. «Δεν έχουν οικονομικό κόστος και τους παροτρύνουμε να το πράξουν, αφού έτσι θα βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα του μηχανήματός τους», εξηγεί.