Growth Makers: Η ιδιωτική πρωτοβουλία στηρίζει ελληνικές startups του αγροδιατροφικού τομέα

Growth Makers: Η ιδιωτική πρωτοβουλία στηρίζει ελληνικές startups του αγροδιατροφικού τομέα

Τη νέα πρωτοβουλία της Heineken, Growth Makers, παρουσιάζουν στην «ΥΧ» στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Η νέα αυτή πλατφόρμα περιλαμβάνει δυο πυλώνες: Tις βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης, που απευθύνονται στην ευρύτερη επιχειρηματική και δημιουργική κοινότητα και θα διοργανώνονται σε τακτικά διαστήματα (Growth Makers Nights), αλλά και έναν διαγωνισμό που θα ανακαλύψει, θα αναδείξει και θα επιβραβεύσει πέντε νέα startups στον αγροδιατροφικό και τον τουριστικό τομέα (Growth Makers Teams).

Μιλώντας για την πρωτοβουλία με εκπροσώπους του Τμήματος Επικοινωνίας της εταιρείας, μας εξήγησαν ότι το Growth Makers είναι μία σύμπραξη της Heineken με την καταξιωμένη εταιρεία Orange Grave, που υποστηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις. «Στόχος μας είναι να κινητοποιήσουμε ανθρώπους που σχετίζονται και μπορούν να δώσουν καινοτόμες λύσεις στις νεοσύστατες επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού και του τουριστικού τομέα», τονίζουν στην «ΥΧ».

Αναφερόμενοι στους δύο πυλώνες της πρωτοβουλίας αυτής, τα στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μάς εξηγούν ότι ο πρώτος αφορά μία σειρά συναντήσεων και εκδηλώσεων, μία φορά τον μήνα, με επιτυχημένους επιχειρηματίες, πανεπιστημιακούς, ώστε το κοινό που θα παρακολουθεί να μπορεί να εμπνευστεί, να μάθει και να αποκτήσει και να λύσει τυχόν απορίες, αλλά και βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης. Το δεύτερο βήμα είναι η ανακοίνωση ενός διαγωνισμού με ανοιχτή πρόσκληση για ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές ιδέες, από τις οποίες θα επιλεγούν πέντε ομάδες όπου θα μοιραστούν συνολικά 10.000 ευρώ ως βραβείο. Επίσης, θα υπάρξει δωρεάν υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα από την Orange Grove, ώστε να μπορέσουν να δώσουν σάρκα και οστά στην ιδέα τους. Επιπλέον, θα τους παρέχει υποστήριξη σε θέματα εκπαίδευσης, καθοδήγησης, δικτύωσης με φορείς της αγοράς καθώς και με πιθανές πηγές χρηματοδότησης. Όλα αυτά, από επιτυχημένους επιχειρηματίες με μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη ιδεών σε startup επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, όλο αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω της ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας υποβολής συμμετοχών, με την ονομασία Growth Makers. «Ήδη έχουμε αρκετές συμμετοχές και περιμένουμε ότι το ενδιαφέρον θα κορυφωθεί προς την ημερομηνίας λήξης υποβολής αιτήσεων, που είναι στις 20 Ιουλίου», μας επισημαίνουν.

Να σημειωθεί ότι ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε υφιστάμενες επιχειρήσεις που έχουν δημιουργηθεί πρόσφατα ή έχουν νομική οντότητα. «Εμείς δεν έχουμε στόχο να λύσουμε το οικονομικό πρόβλημα μίας startup εταιρείας. Εμείς δίνουμε την απαραίτητη βοήθεια, ώστε να αποκτήσουν μία ροή και να πάνε στην επόμενη φάση και να μπορούν να δράσουν στην αγορά», καταλήγουν στην «ΥΧ» εκπρόσωποι του τμήματος επικοινωνίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.