Κομμάτι από την πίτα της μικρής λιανικής διεκδικούν τα My Market

My market: Σε πλήρη εξέλιξη η ενοποίηση με την αλυσίδα Βερόπουλος

Στην δυναμική και, κατά τα φαινόμενα, ιδιαίτερα ανθεκτική στις πιέσεις των μεγάλων αλυσίδων αγορά της μικρής και μεσαίας λιανικής φαίνεται ότι στρέφονται οι ισχυροί παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου, σε μία προσπάθεια να «αβγατίσουν» τους τζίρους τους.

Μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος, που πριν από λίγες εβδομάδες ανακοίνωσε ένα νέο μοντέλο καταστημάτων με το όνομα «Το δικό σου» AB Shop&Go, θα αναπτυχθούν μέσω του franchise και στόχο θα έχουν να ανταγωνιστούν τα «παντοπωλεία της γειτονιάς», στο παιχνίδι τώρα μπαίνει και η MΕΤΡΟ AEBE.

Όπως αποκάλυψε στη διάρκεια του «Food Retail CEO Forum» o γενικός διευθυντής του ομίλου, Στέφανος Παντελιάδης (φωτ.), η αλυσίδα μέσα στο 2018 θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός αντίστοιχου πρώτου πιλοτικού καταστήματος, το οποίο, ωστόσο, θα είναι ιδιόκτητο. Ανάλογα με τις επιδόσεις του, ο όμιλος θα αποφασίσει στη συνέχεια αν θα προσθέσει σε αυτό περισσότερα καταστήματα. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο ίδιος προανήγγειλε ότι ο νέος τύπος καταστημάτων θα διαφέρει σε αρκετά σημεία από τα My Market Easy (σ.σ. αποτελούν μετεξέλιξη των «Βερόπουλος Express», που η ΜΕΤΡΟ κληρονόμησε κατά την εξαγορά του ελληνικού δικτύου της Βερόπουλος), δίχως ωστόσο να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Στη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Παντελιάδης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις αλλαγές και τις προκλήσεις που σηματοδοτεί για το λιανεμπόριο η τεχνολογία και η ανάδυση μιας νέας γενιάς καταναλωτών, η οποία «κάνει τις αγορές της μέσω κινητού τηλεφώνου, δεν θέλει να περιπλανιέται άσκοπα στους ατέλειωτους διαδρόμους και κουράζεται να περιμένει στην ουρά για να πληρώσει στο ταμείο». Εξέφρασε, ωστόσο, την άποψη ότι το online marketing μπορεί να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στις πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων ενώ, αντίστροφα, το τελευταίο μπορεί να δώσει ώθηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, καταλήγοντας ότι πρέπει να αναπτυχθούν συνέργειες μεταξύ αυτών των δύο καναλιών.

Σημειωτέον, ότι εδώ και έναν χρόνο περίπου η METΡΟ ΑΕΒΕ έχει ξεκινήσει στρατηγική συνεργασία με το welovesupermarket.gr, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα το 2013.