Loving Family: Από το χωράφι στο ποτήρι του καταναλωτή

Στις φθηνότερες τιμές της αγοράς

Loving Family: Από το χωράφι στο ποτήρι του καταναλωτή

Πώς θα αντιδρούσατε αν κάποιος σας έλεγε ότι μπορείτε να αγοράσετε –στο κέντρο της Αθήνας– φρέσκο φυσικό χυμό πορτοκάλι (300ml) προς 50 λεπτά ή αντίστοιχα χυμό ρόδι (125ml) προς 80 λεπτά;

Φαντάζει αδιανόητο για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά όχι ακατόρθωτο. Τα παραπάνω προσφέρουν (μεταξύ άλλων) τα καταστήματα Loving Family, αποτελώντας ένα άριστο δείγμα συνεργασίας στην αγροδιατροφική αλυσίδα, με κύριο κερδισμένο τον Έλληνα καταναλωτή. Καταναλωτές από όλες τις κοινωνικές τάξεις, όπως μεγαλοδικηγόροι και χρυσοχόοι του Συντάγματος έως φοιτητές και μετανάστες.

Τα καταστήματα Loving Family βρίσκονται σε δύο κεντρικά σημεία της Αθήνας (Πλατεία Κάνιγγος και οδός Σίνα) και εδώ και πέντε χρόνια έχουν βάλει σκοπό να προμηθεύουν καθημερινά τους Αθηναίους καταναλωτές με υγιεινά ροφήματα από φρέσκα φρούτα, καφέδες, διάφορα σνακ και είδη πρώτης ανάγκης. «Το πιο σημαντικό, όμως, είναι πως θέλουμε να προσφέρουμε στην αγορά προϊόντα υψηλής ποιότητας σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εστιάζοντας τόσο στην “τσέπη” του καταναλωτή όσο και στο να βοηθήσουμε τους Έλληνες παραγωγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε», αναφέρει στην «ΥΧ», ο Σταμάτης Φασουλής, υπεύθυνος του καταστήματος Loving Family στην πλατεία Κάνιγγος.

Το όνομα Loving Family δεν έχει επιλεγεί τυχαία. «Είναι μία προτροπή να γίνουμε όλοι μια αγαπημένη οικογένεια μέσα στην κρίση. Να βοηθάει ο ένας τον άλλον. Εμείς, από την πλευρά μας, με χαμηλές τιμές και ποιοτικά προϊόντα και ο κόσμος με την προτίμησή του, ώστε να μπορέσουμε όλοι μας να επιβιώσουμε», λέει χαρακτηριστικά ο Σταμάτης Φασουλής.

Χυμοί κατευθείαν από το δέντρο

Οι πρώτες ύλες έρχονται κατευθείαν από το χωράφι, από επτά συνεργαζόμενους παραγωγούς (πορτοκάλι από τη Σκάλα Λακωνίας και ρόδι από το χωριό Βλαχιώτης Λακωνίας, αλλά και από τη Μεσσηνία, καρότα από την Εύβοια και λεμόνια από την Κορινθία), «σωστούς σε ποιότητα, συνέπεια και τιμές, τους οποίους πληρώνουμε τοις μετρητοίς» συμπληρώνει ο υπεύθυνος του Loving Family.

Loving Family: Από το χωράφι στο ποτήρι του καταναλωτή«Έτσι μπορούμε και διαθέτουμε στον καταναλωτή προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές όπως, για παράδειγμα, χυμό πορτοκάλι προς μόλις 50 λεπτά και χυμό ρόδι 80 λεπτά. Όλα τα φρούτα φτάνουν στα καταστήματά μας απευθείας από το δέντρο, χωρίς μεσάζοντες, χωρίς να μπαίνουν σε ψυγεία, ενώ χυμοποιούνται μπροστά στα μάτια του καταναλωτή», τονίζει.

Χαρακτηριστικό των χαμηλών τιμών και της μεγάλης ζήτησης σε χυμούς είναι πως και στα δύο καταστήματα ημερησίως στύβονται από 1,5 έως 2 τόνοι πορτοκάλια. Στο ρόδι χυμοποιούνται περίπου 600 κιλά ημερησίως, ενώ στο μήλο, στο καρότο και στο λεμόνι περίπου στα 200 κιλά καθημερινά από κάθε προϊόν.

Καλές τιμές για όλους

«H φιλοσοφία μας είναι να στηρίζουμε μόνο Έλληνες παραγωγούς και να μην προμηθευόμαστε καθόλου εισαγόμενα φρούτα, όπως για παράδειγμα ο ανανάς. Επίσης, δίνουμε μεγάλη σημασία στο να χρησιμοποιούμε εποχικά φρούτα ανάλογα με την περίοδο», μας αναφέρει ο Στ. Φασουλής.

Στα δύο καταστήματα της Loving Family απασχολούνται 25 άτομα, που εξυπηρετούν σε ημερήσια βάση περίπου 5.000 πελάτες. Στα προϊόντα περιλαμβάνονται φρεσκοστυμμένοι χυμοί πορτοκάλι και ρόδι, αλλά και χυμοί μήλο, λεμόνι, γκρέιπφρουτ, καρότο και ανάμεικτος. Επίσης, καφέδες (επίσης σε πολύ χαμηλές τιμές ανάλογες των χυμών), τσάι, τοστ και σάντουιτς. «Αν κάποιος αμείβεται με 20 ευρώ την ημέρα, είναι αδύνατον να δίνει 2-3 ευρώ για έναν χυμό κάθε μέρα. Στην ουρά για έναν χυμό μπορεί να περιμένει από ένας μεγαλοδικηγόρος ή ένας χρυσοχόος του Συντάγματος (και ας είμαστε μακριά) μέχρι και φοιτητές, άποροι και μετανάστες», μας αναφέρει ο υπεύθυνος του καταστήματος.

Loving Family: Από το χωράφι στο ποτήρι του καταναλωτή

Προβλήματα και σχέδια ανάπτυξης

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως Loving Family είναι, κατά κύριο λόγο, λειτουργικά και οργανωτικά, αφού, για παράδειγμα, έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Για παράδειγμα, όπως μας αναφέρει ο κ. Φασουλής, «σχηματίζεται ουρά τις περισσότερες ώρες την ημέρα και υπάρχει μία μικρή καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση στις ώρες αιχμής». Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια της επιχείρησης για τη δημιουργία νέων προϊόντων, αυτά είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τα ελληνικά φρούτα και τους Έλληνες παραγωγούς, ενώ όπως ο ίδιος αναφέρει, «είμαστε στην τελική φάση εφαρμογής ενός μοντέλου ανάπτυξης που δεν θα ακολουθεί τη μέθοδο franchise».

Τέλος, ο κ. Φασουλής, απευθυνόμενος στους αναγνώστες της «ΥΧ», ανέφερε ότι «θα πρέπει όλοι μας να γνωρίζουμε πως «ακόμα και μέσα στην κρίση, υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες. Αυτή η κίνηση που κάναμε και, εντέλει, απέδωσε καρπούς αποτελεί τεράστια επαγγελματική επιτυχία για εμάς και παράδειγμα προς μίμηση, συνάμα, για όσους θέλουν να την ακολουθήσουν».