Με την υποστήριξη της Bayer το Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου στη Freskon 2017

Με την υποστήριξη της Bayer το Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου στη Freskon 2017

Ως υποστηρικτής στο Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 27 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη από την HELLEXPO, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Φρούτων και Λαχανικών Freskon 2017, συμμετείχε η Bayer αποδεικνύοντας έμπρακτα την πίστη της στην ανάπτυξη του τομέα των φρέσκων φρούτων στην Ελλάδα.

Οι προβλέψεις για την παγκόσμια παραγωγή και κατανάλωση τα επόμενα χρόνια, οι νέες τεχνολογίες στην καλλιέργεια του ακτινιδίου, οι νέες ποικιλίες και οι τάσεις της κατανάλωσης, θέματα φυτοπροστασίας και θρέψης, τρόποι αντιμετώπισης ασθενειών, αλλά και το μάρκετινγκ και οι νέες αγορές, ήταν μόνο μερικά από τα θέματα που αναπτύχθηκαν στο Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου. Το ακτινίδιο είναι μια από τις πλέον  αναπτυσσόμενες καλλιέργειες στη χώρα μας με πολύ ευνοϊκές προοπτικές τόσο για τους παραγωγούς, όσο και για την εξαγωγική οικονομία, καθώς η παραγωγή του στην συντριπτική πλειοψηφία εξάγεται στο εξωτερικό.

Η Bayer διαθέτει μία συνεχώς διευρυνόμενη παλέτα προϊόντων φυτοπροστασίας για την καλλιέργεια του ακτινιδίου, προσφέροντας λύσεις στα σημαντικότερα προβλήματά της.

Στο πλαίσιο της ενότητας «Φυτοπροστασία» από την πλευρά της Bayer ο κ. Δημήτρης Μπίκας, Field Marketing Management Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer Hellas, ανέπτυξε την πρόταση της εταιρείας για «Ολοκληρωμένες Λύσεις Φυτοπροστασίας στο Ακτινίδιο». Στην ομιλία του κ. Μπίκα παρουσιάστηκαν οι κυριότεροι εχθροί και ασθένειες που προσβάλλουν το ακτινίδιο και οι προτάσεις της Bayer για μια Ολοκληρωμένη Διαχείριση της καλλιέργειας. Προτάσεις, οι οποίες δεν στηρίζονται μόνο στα συμβατικά σκευάσματα φυτοπροστασίας, αλλά και σε πλέον καινοτόμα σκευάσματα Φυσικής Προέλευσης, όπως είναι το Serenade Max, το Flocter ή το BioAct. Τονίστηκε ιδιαίτερα ότι, με την υιοθέτηση ανάλογων καινοτόμων πρακτικών και εστίαση στην ποιοτική παραγωγή υψηλής αξίας προϊόντων, είναι δυνατόν ο  Έλληνας παραγωγός να διαφοροποιηθεί και να αποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα στις διεθνείς αγορές.