Η μύηση στη γαστρονομία του Ν. Αιγαίου έχει όνομα: «Be a local»

Η μύηση στη γαστρονομία του Ν. Αιγαίου έχει όνομα: «Be a local»
-Διαφήμιση-
vamvaki prasino skouliki

Την μύηση των επισκεπτών στη γαστρονομία των νησιών του Νοτίου Αιγαίου, μέσα από παραδοσιακές συνταγές και αυθεντικά τοπικά προϊόντα, έχει στόχο η δράση «Be a local», που υλοποιείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου – Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης 2019.

Οι ξενοδοχειακές μονάδες που ήδη έχουν ξεκινήσει και υλοποιούν την δράση «Be a local», έχουν διαμορφώσει αναλόγως τα μενού τους και προσφέρουν στους πελάτες τους αυθεντική γαστρονομική εμπειρία, μέσα από παραδοσιακές συνταγές των νησιών, που παρουσιάζονται είτε στην πρωτότυπη μορφή τους, είτε εξελιγμένες στα πρότυπα της σύγχρονης νησιωτικής κουζίνας και παρασκευάζονται με γνήσια τοπικά προϊόντα.

-Διαφήμιση-

Η πρωτοβουλία, στην «αλυσίδα» της οποίας προστίθενται διαρκώς νέες ξενοδοχειακές μονάδες, μέσα από την προώθηση και ανάδειξη της νησιώτικης γαστρονομίας, έχει στόχο την διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με την τουριστική βιομηχανία και κατ’ επέκταση τη στήριξη των τοπικών παραγωγών, παράλληλα με άλλες δράσεις της περιφερειακής αρχής που κατατείνουν στον ίδιο στόχο, όπως η συμμετοχή τους, δια μέσου της Περιφέρειας, στις μεγαλύτερες παγκοσμίως εκθέσεις γαστρονομίας, τροφίμων και ποτών, με σκοπό την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητά τους σε νέες αγορές.

Σημειώνεται ότι η διασύνδεση τουρισμού και πρωτογενούς τομέα, συνιστά έναν από τους στρατηγικούς στόχους που η Περιφερειακή αρχή έθεσε από τον ξεκίνημα της θητείας της, επιδιώκοντας ν’ αξιοποιήσει στο την διαρκώς αυξανόμενη διεθνή τάση του γαστρονομικού τουρισμού, προς όφελος της τοπικής οικονομίας.

Αιχμή του δόρατος στην επίτευξη του στόχου αυτού ήταν η ανάδειξη του Νοτίου Αιγαίου σε Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης για το 2019, μέσα από ένα ευρύ φάσμα δράσεων που ήδη υλοποιούνται και θα κορυφωθούν μέσα στο επόμενο έτος.
Όσον αφορά τον γαστρονομικό τουρισμό, ενδεικτικά της δυναμικής του είναι τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της μεγάλης διεθνούς πλατφόρμας ταξιδιωτικών κρατήσεων, Booking.com.

Σύμφωνα με αυτά:

Το 54% επιθυμεί ν’ αποκτήσει μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες στις διακοπές
Τέσσερις στους 10 ταξιδιώτες (41%) επιθυμούν να κάνουν διακοπές το 2018 σε ανερχόμενους προορισμούς για το ποτό και το φαγητό τους, έναντι 29% το 2017.
Το τοπικό φαγητό θα είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για ταξίδια το 2018, με το 64% των ταξιδιωτών να επιθυμούν να δοκιμάσουν περισσότερο τοπικές γεύσεις.

Το φαγητό θα αποτελέσει ακόμα και καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ταξιδιού με έναν στους 5 (22%) να σκοπεύει να ταξιδέψει σε κάποιον προορισμό απλώς και μόνο για το φαγητό του και το 25% να αποφεύγει συνειδητά προορισμούς που δεν φημίζονται για τη γαστρονομία τους.

Τρεις στους 10 (29%) θα επιλέξουν προορισμό βάσει των κριτικών που συγκεντρώνουν τα τοπικά εστιατόρια. Το 31% προγραμματίζει να τραβήξει περισσότερες φωτογραφίες φαγητού στα ταξίδια το 2018, ώστε να τις δημοσιεύσει στα social media και να τις κοινοποιήσει σε φίλους.

Πηγή: ert.gr

-Διαφήμιση-
Delegate