O Kαραμολέγκος βάζει ξανά στα ράφια το σήμα «Κατσέλης»

O Kαραμολέγκος βάζει ξανά στα ράφια το σήμα «Κατσέλης»

Στο επαναλανσάρισμα του σήματος «Κατσέλη» προχωρά η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, τρία περίπου χρόνια μετά την πτώχευση της εταιρείας Nutriart που το παρήγαγε. 

Την εξέλιξη ανακοίνωσε το βράδυ της Δευτέρας 12 Σεπτεμβρίου ο Μανώλης Καραμολέγκος, διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης βιομηχανίας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Χίλτον. Η επανατοποθέτηση των προϊόντων «Κατσέλη» στα ράφια των σούπερ μάρκετ ξεκινά από τις 26 Σεπτεμβρίου.

Οπως αναφέρει η «Καθημερινή», τον Νοέμβριο του 2015 έγινε σχετικός πλειστηριασμός στον οποίο συμμετείχαν ακόμη μια ελληνική εταιρεία, βασική ανταγωνίστρια της “Καραμολέγκος”, και δύο ξένες και το σήμα κατέληξε τελικά στην “Καραμολέγκος”. Το αποτέλεσμα του πλειστηριασμού κρατήθηκε ως επτασφράγιστο μυστικό μέχρι και χθες το βράδυ, οπότε και παρουσιάστηκε η νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία όχι μόνο σε δημοσιογράφους, αλλά σε ευρύ κοινό επιχειρηματιών του κλάδου των τροφίμων και των σούπερ μάρκετ.

Η αρτοβιομηχανία “Καραμολέγκος” πριν λάβει την απόφαση αυτή είχε πραγματοποιήσει έρευνες αγοράς,όπου διαπίστωσε την υψηλή δημοφιλία του σήματος “Κατσέλης” παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι αυτό απουσίαζε από τα ράφια των καταστημάτων.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρία Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε. ενημερώνει ότι προτίθεται να εισάγει άμεσα στην αγορά σειρά προϊόντων υπό το εμπορικό σήμα «Κατσέλης» και παράγωγα αυτού, τα οποία έχουν περιέλθει στην κατοχή της.

Η εισηγμένη εκτιμά ότι τα προϊόντα αυτά μπορούν, υπό κατάλληλες προϋποθέσεις, να καταλάβουν μερίδιο αγοράς της τάξης του 15% στα τέλη του 2018.

(Με πληροφορίες από euro2day.gr)