Οι πιπεριές Αγίου Γεωργίου Ημαθίας δημιουργούν προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας

Μαρμελάδες πιπεριάς ετοιμάζονται να κατακτήσουν τη Νότια Κορέα και τη Ρωσία

Οι πιπεριές Αγίου Γεωργίου Ημαθίας δημιουργούν προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας

Καινοτομία, επινόηση, συνεργασία, προώθηση της τοπικής παραγωγής και του brand της πιπεριάς Αγίου Γεωργίου Ημαθίας είναι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της εταιρείας Μίδας Ελληνικά Τρόφιμα, που εδώ και δύο χρόνια έχει μπει δυναμικά στον τομέα της μεταποίησης. Συνδυάζοντας την παράδοση με τον δημιουργικό πειραματισμό και αξιοποιώντας τις ονομαστές πιπεριές, κατάφερε να παρασκευάσει πρωτότυπες μαρμελάδες από τέσσερα διαφορετικά χρώματα πιπεριάς και σε διάφορες γεύσεις και να δημιουργήσει προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Με κύρια δραστηριότητα την παρασκευή παραδοσιακών πιτών, έκανε τα πρώτα δειλά βήματα, μέσω της Αναπτυξιακής Εταιρείας Ημαθίας, στην έκθεση Madeat, όπου για πρώτη φορά παρουσίασε, στην αρχική της μορφή, τη μαρμελάδα από κόκκινη πιπεριά. Το προϊόν, όμως, απογειώθηκε μετά τη συμμετοχή στο πρόγραμμα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, «Ελληνικό Πρωινό», και στην έκθεση HORECA. «Διαπιστώσαμε ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική, αφού η πρώτη ύλη υπάρχει όλο τον χρόνο, αλλά αρέσει επίσης στους επαγγελματίες και στους καταναλωτές», αναφέρει ο εμπνευστής της ιδέας και ιδιοκτήτης της Μίδας, Νίκος Πάζης.

«Έτσι δημιουργήσαμε χειροποίητες μαρμελάδες από τέσσερα διαφορετικά χρώματα πιπεριάς, χωρίς φλούδα και σπόρους, τις προωθήσαμε και τις παρουσιάσαμε σε παγκόσμιο διαγωνισμό μαγειρικής, στο Chefs Club, στο πλαίσιο της ΔΕΤΡΟΠ. «Μπήκαμε κυριολεκτικά στο στόμα του λύκου», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Πάζης «αλλά η ποιότητα, τα αρώματα και η γεύση των μαρμελάδων, ξεχώρισαν αμέσως». Η εταιρεία Μίδας χρησιμοποιεί αποκλειστικά τις πιπεριές Αγίου Γεωργίου Ημαθίας, όπου έχει και την έδρα της, ενώ η σκέψη του κ. Πάζη είναι να χρησιμοποιηθούν οι δεύτερης ποιότητας πιπεριές που θα δώσουν τη δυνατότητα στους παραγωγούς να αξιοποιήσουν τα προϊόντα που δεν μπορούν να πωληθούν στην αγορά. Η εταιρεία ετοιμάζεται παράλληλα να επεκταθεί και στον τομέα των φρούτων. Έχει ήδη ξεκινήσει πειραματικά συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς, ώστε να δημιουργηθούν νέα καινοτόμα προϊόντα. Τα προϊόντα φιλοξενούνται σε μεγάλα ξενοδοχεία της χώρας, ενώ ανοίγουν πλέον τα φτερά τους για τις αγορές της Ρωσίας και της Ν. Κορέας.