«Οινοπεριπατητές της Κρήτης»: Προσκαλώντας Έλληνες και ξένους στα μονοπάτια του κρητικού κρασιού

Η εξαιρετική πρωτοβουλία της Στέλλας και του Ράμυ που αλλάζει τα τουριστικά δεδομένα στη Μεγαλόνησο

Είναι δύο νέοι άνθρωποι από την Κρήτη, που ελάχιστη σχέση είχαν, μέχρι πρότινος, με τον πρωτογενή τομέα. Μοναδική επαφή τους με τον φυσικό πλούτο του νησιού ήταν η αγάπη τους για αυτόν και το ενδιαφέρον τους να ενισχύσουν την εξωστρέφεια των προϊόντων. Η εμπνευσμένη από τον πρωτογενή τομέα δράση της εταιρείας τους «Wine WalkersCrete», σηματοδοτεί το ελπιδοφόρο εγχείρημά τους, που εδράζεται και επικεντρώνεται στην ανάδειξη όχι μόνο της οινοποιίας και του κρητικού αμπελώνα, αλλά και του οινοτουριστικού και αγροτουριστικού προϊόντος του νησιού, αφού στόχος είναι η σύνδεση των δύο.

Η Στέλλα Αστυρακάκη και ο Ράμυ Μασούντ, μέσα από τις οινικές τους προτάσεις, προσκαλούν τους συντοπίτες τους και τους επισκέπτες του νησιού να εξερευνήσουν την ενδοχώρα, ανακαλύπτοντας τον κρητικό αμπελώνα, γνωρίζοντας τους οινοποιούς και συνδυάζοντας τις γηγενείς ποικιλίες οίνων με τους καλύτερους γαστρονομικούς συνδυασμούς. «Η ιδέα αυτή ξεκίνησε έναν χρόνο πριν, όπου μέσα από διάφορες προωθητικές δράσεις αποσκοπούσαμε στην ανάδειξη των οινοποιήσιμων ποικιλιών και των οινοποιείων της Κρήτης, συνδυάζοντας την κρητική διατροφή αλλά και την ιστορία του οίνου στο νησί, η οποία σηματοδοτείται από τη Μινωική περίοδο», τόνισε ο Ράμυ Μασούντ, συνιδρυτής και υπεύθυνος του οργανωτικού της εταιρείας.

Στόχο των δραστηριοτήτων αποτελεί η ενδυνάμωση και προώθηση των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα μέσω του οινοτουρισμού στην Κρήτη, καλλιεργώντας συνθήκες διαφήμισης μέσα από επισκέψεις σε οινοποιεία και συνδυάζοντας το φυσικό στοιχείο και τα αγροτουριστικά προϊόντα του νησιού. «Η αγάπη για τον τόπο μας και ο ζήλος για το κρητικό κρασί και την κρητική γαστρονομία, ήταν η κινητήρια δύναμη στο να δημιουργήσουμε ένα πρακτορείο οινικού τουρισμού με κοινωνικό χαρακτήρα», δηλώνει η Στέλλα Αστυρακάκη, ιδρυτής και υπεύθυνη για το σχεδιαστικό των εκδρομών της εταιρείας. Η δράση τους περιλαμβάνει εκδρομές σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία που αποσκοπούν στην ανάδειξη της ιστορίας και της ιστορικότητας του κρητικού κρασιού, όπου παρατηρείται η ενασχόληση με την οινοποιία από τη μινωική εποχή.

Απώτερος στόχος τους, όπως λένε, είναι οι επισκέπτες και ταξιδιώτες που θα συμμετέχουν στις εκδρομές που διοργανώνουν οι Wine Walkers Crete, να γίνουν φορείς και πρεσβευτές των αγροτουριστικών «θησαυρών» και του οινοτουριστικού «πλούτου» που διαθέτει ο τόπος της αυθεντικότητας των φυσικών γεύσεων της Κρήτης, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο και τον εξαγωγικό χαρακτήρα τους. «Εκείνο που θέλουμε είναι οι άνθρωποι που έρχονται και δοκιμάζουν τα κρασιά και τα υπόλοιπα προϊόντα, να επιστρέφουν στην πατρίδα τους και να τα αναζητούν στα ράφια των καταστημάτων. Αυτή είναι η ουσιαστικότερη διαφήμιση των προϊόντων του νησιού», καταλήγει ο Μασούντ.