Meet the Lamb: Πλήθος δράσεων σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία

Πλήθος δράσεων σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία στον πρώτο κύκλο του προγράμματος Meet the Lamb

Με δύο δυναμικές εκδηλώσεις στην Αθήνα και τη Μαδρίτη ολοκληρώθηκε δυναμικά το πρώτο έτος της καμπάνιας του Προγράμματος Meet the Lamb. Στις 21/2 στο ΚΙΠΣΝ και στις 23/2 στο ελληνικό εστιατόριο Milos στη Μαδρίτη, οι 2 εκδηλώσεις συγκέντρωσαν πλήθος επαγγελματιών του κλάδου και εκπροσώπων του Γαστρονομικού και κλαδικού Τύπου, καταδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο το ενδιαφέρον των κοινών-στόχος για την εθνική διάσταση του Προγράμματος και των δράσεών του.

Από τις 1/3/17 που ξεκίνησε, το Α’έτος της καμπάνιας περιλάμβανε πλήθος δράσεων προς τους Επαγγελματίες του κλάδου του κρέατος σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία. Με αφετηρία την έκθεση Food Expo το 2017 και συνέχεια στην έκθεση Tuttofood στο Μιλάνο, το Πρόγραμμα ξεδίπλωσε ένα πλούσιο πλέγμα δράσεων, από τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας με το χαρακτηριστικό λογότυπο με τον γαλανόλευκο ακροκέραμο και το μαίανδρο έως τη δημιουργία του Πρότυπου Νέου Οδηγού Κοπής για την αξιοποίηση και την ανάδειξη του πρόβειου κρέατος.

Αξίζει επίσης να αναφερθούμε στην ιστοσελίδα του Προγράμματος www.meetthelamb.eu, τις τρίγλωσσες σελίδες στο Facebook με τακτική ενημέρωση για όλες τις δράσεις, το ομώνυμο κανάλι στο YouTube, αλλά και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια προς τους νέους κρεοπώλες και μάγειρες, σε συνεργασία με εξειδικευμένους εισηγητές και επιλεγμένες σχολές.

Πλήθος δράσεων σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία στον πρώτο κύκλο του προγράμματος Meet the Lamb
Πλήθος δράσεων σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία στον πρώτο κύκλο του προγράμματος Meet the Lamb

Η δεύτερη χρονιά που ξεκίνησε την 1η Μαρτίου 2018 αναμένεται εξίσου δυναμική, με συμμετοχή στη Food Expo από τις 10 έως τις 12 Μαρτίου 2018. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά το Πρόγραμμα απευθύνεται πλέον και στους καταναλωτές, με εκπομπές μαγειρικής, γευσιγνωσίες σε συνεργασία με επιλεγμένα κρεοπωλεία, φεστιβάλ για το πρόβειο κρέας και πολλές άλλες δράσεις που στόχο έχουν την εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού με το πρόβειο κρέας και την επαναφορά του στην καθημερινότητα και το καταναλωτικό τραπέζι.