Σεμινάριο με θέμα: Export Marketing & Έρευνα Ξένων αγορών

Σεμινάριο με θέμα: Export Marketing & Έρευνα Ξένων αγορών

Σεμινάριο με θέμα «Export Marketing & Έρευνα Ξένων αγορών» διοργανώνει η Gaia ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ τον Νοέμβριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ποιο συγκεκριμένα τα σεμινάρια θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο Porto Palace (στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης) στις 17 Νοεμβρίου από τις 12.00 έως τις 17.00 και στην Αθήνα στα κτήρια της Gaia ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, (Λ. Κηφισίας & Παραδείσου 2, Μαρούσι) στις 22 Νοεμβρίου από τις 15.30 έως τις 20.30.

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να εισαγάγει τους συμμετέχοντες στον κόσμο του διεθνούς εμπορίου και να αποκαλύψει τα μυστικά, τα εργαλεία και την συστηματική προσέγγιση της επιχειρηματικής επιτυχίας σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.

Σε ποιούς απευθύνεται;

Απευθύνεται στο στέλεχος, επιχειρηματία αλλά και τον συνεταιριστή που βλέπει τις ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει προς όφελος του φορέα/επιχείρησης του, στο στέλεχος που θέλει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του και να συμβάλει στην ανάπτυξη των πωλήσεων διεθνώς, και σε όσους σκέφτονται να επιχειρήσουν ένα άνοιγμα στις διεθνείς αγορές αλλά δεν ξέρουν που να αρχίσουν.

Εξαγωγική Ετοιμότητα και Συστηματική Σκέψη

  •     Πώς θα ξεκινήσω τις Εξαγωγές;
  •     Είμαι έτοιμος; Έχω τα απολύτως απαραίτητα;
  •     Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Αγορά για τις Εξαγωγές μου
  •     Πως θα επιλέξω την Καλύτερη Μεθόδου Εισόδου μου στην Αγορά αυτή
  •     Γιατί είναι αναγκαία η Έρευνα Ξένων Αγορών
  •     Είδη και χρησιμότητα έρευνας, κόστος και εναλλακτικά σενάρια
  •     Μέθοδοι, Πηγές, Τεχνικές, Συστήματα κατηγοριοποίησης
  •     Απαιτούμενες Προσαρμογές στις τοπικές ιδιαιτερότητες
  •     Δημιουργία ενδιαφέροντος & ανταπόκριση
  •     Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη

Εργαλεία Έρευνας & Ανάπτυξης

  •     Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών
  •     Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ
  •     Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.
  •     Πρόσβαση & Χρήση Βάσεων Δεδομένων
  •     Χρήση Ίντερνετ για Έρευνα Ξένων Αγορών
  •     Trade leads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
  •     Λίστες ελέγχου, Φόρμες και χρήσιμα Βookmarks.
  •     Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε
  •     Πού θα τις βρούμε – Πηγές πληροφοριών
  •     Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς
  •     Ανεύρεση & Επιλογή Τοπικών Εταίρων & Αγοραστών

Πλαίσιο Εξαγωγικού Σχεδιασμού

  •     Διαστάσεις Εξαγωγικής Στοχοθέτησης
  •     Σχεδιασμός του Εξαγωγικού Μείγματος Marketing
  •     Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης & Ανάπτυξης Ξένων Αγορών

Για τη συμμετοχή όσον ενδιαφέρονται απαιτείται η αποστολή των παρακάτω στοιχείων ηλεκτρονικά : ΟΝΟΜΑ – ΦΟΡΕΑΣ – Email – ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (ΑΘΗΝΑ/ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)