Σημαντικές πρωτοβουλίες της Δωδώνη για την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Δωδώνη γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος και προσκαλεί το κοινό να επισκεφτεί το microsite www.tasteofgood.gr/milkday, να δώσει τη δική του απάντηση στην ερώτηση «Γάλα σημαίνει…» και να βοηθήσει στη συλλογή και διάθεση 1.000 λίτρων φρέσκου γάλακτος Δωδώνη για τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία, στο ειδικά διαμορφωμένο microsite www.thetasteofgood.gr οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν, μέσα από αληθινές ιστορίες ανθρώπων, την Γεύση του Καλού, την Γεύση της Δωδώνη, βασικό συστατικό της οποίας είναι το γάλα.

Χάρη σε αυτό, η Δωδώνη συνεργάζεται καθημερινά με 5.500 παραγωγούς, απασχόλει πάνω από 450 ανθρώπους, παράγει 100 αμιγώς ελληνικά, αγνά προϊόντα, στηρίζει την τοπική μας κοινωνία και ταξιδεύει  γεύσεις της Ελλάδας  σε 45 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Οι παραγωγοί, οι άνθρωποι της Δωδώνη, τα προϊόντα, η τοπική κοινωνία και η εξαγωγική δραστηριότητα κάνουν την Δωδώνη ξεχωριστή και συνθέτουν τη Γεύση του Καλού!

Ως και τις 4 Ιουνίου, οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν τον δικό τους ύμνο στο γάλα και να λάβουν μέρος στην κλήρωση για να κερδίσουν αγαπημένα, ελληνικά προϊόντα Δωδώνη, στηρίζοντας τη δράση της Δωδώνη για τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ.

Παράλληλα και φέτος, την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος Παρασκευή 1η Ιουνίου, προωθητικές ομάδες της Δωδώνη θα βρίσκονται από τις 12:00 μέχρι και τις 20:00 στην πλατεία Συντάγματος και Νέας Σμύρνης στην Αθήνα, στην πλατεία Μαβίλη στα Ιωάννινα, καθώς και στην πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη.

Πιστή στις αξίες της για διάθεση αγνών γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων, η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη προχώρησε στη δημιουργία νέων, ανανεωμένων συσκευασιών για το πλήρες και το ελαφρύ γάλα, υιοθετώντας έναν πιο φρέσκο και μοντέρνο σχεδιασμό.

Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά 100% ελληνικό γάλα εδώ και 55 χρόνια, η Δωδώνη αποτελεί συνώνυμο της Γεύσης του Καλού, δίνοντας προτεραιότητα στους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, την εταιρική υπευθυνότητα, την εξαίρετη ποιότητα και την αυθεντική γεύση.