Θεσσαλονίκη: Με αυξημένα μεγέθη έκλεισε η Διεθνής Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών “Freskon”

Θεσσαλονίκη: Με αυξημένα μεγέθη έκλεισε η Διεθνής Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών “Freskon”

Με αύξηση της συνολικής επισκεψιμότητας κατά 8,5%, και του αριθμού των εμπορικών επισκεπτών σε ποσοστό 22,23% (με το 68% αυτών να αφορά σε ξένους), έριξε αυλαία η 4η Διεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών “Freskon”, που διοργάνωσε στο διάστημα 26-28/4 η ΔΕΘ-Helexpo ΑΕ.

Τα αυξημένα μεγέθη της φετινής διοργάνωσης, έναντι της περσινής, πιστοποιούν την επίτευξη του στόχου της συγκεκριμένης έκθεσης, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη των εξαγωγών, την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου και την ανάδειξη του ελληνικού φρούτου, όπως επισημαίνει σε σημερινή της ανακοίνωση η ΔΕΘ-Helexpo ΑΕ.

Στην 4η Freskon, που αναπτύχθηκε σε εμβαδόν 11.000 τ.μ., ήταν έντονο το διεθνές στοιχείο τόσο σε επίπεδο εκθετών, όσο και εμπορικών επισκεπτών. Το “παρών” έδωσαν 210 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) από 22 χώρες, μεταξύ των οποίων: Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Ντουμπάι, Κύπρος, Βουλγαρία, Αίγυπτος, Ινδία, Μαρόκο, Ισραήλ και ΠΓΔΜ.

Η Freskon αποτέλεσε σημείο συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών, ενώ υλοποιήθηκαν πάνω από 2.500 ραντεβού μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers). Το πρόγραμμα των hosted buyers προσήλκυσε περίπου 150 εμπορικούς επισκέπτες από 31 χώρες.

Στη διάρκεια της έκθεσης προσφέρθηκε και η υπηρεσία FreshCon Market, σε συνεργασία με το περιοδικό «Φρουτονέα», η οποία έφερε σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, ανοίγοντας τον δρόμο για εμπορικές συμφωνίες.

Με το πέρας της Freskon πραγματοποιήθηκε συλλογή φρούτων και λαχανικών από την έκθεση, τα οποία παραδόθηκαν στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ