Το εμφιαλωμένο νερό πρέπει να… ξανασυστηθεί στους καταναλωτές

Το εμφιαλωμένο νερό σύμμαχος στη μάχη κατά της παιδικής παχυσαρκίας

Την ανάγκη να… προσαρμοστεί το εμφιαλωμένο νερό στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής επισημαίνουν οι ειδικοί, που διαπιστώνουν πως το καταναλωτικό κοινό αρχίζει να το παραγκωνίζει ως προϊόν, μιας και θεωρείται βαρετή επιλογή.

Οι εταιρείες των εμφιαλωμένων νερών μπορούν ωστόσο να δημιουργήσουν νέους τρόπους κατανάλωσης, ένα νέο επίπεδο ποιότητας αλλά και νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή, αναφέρει ο Francisco Camacho από την Danone Waters. Όπως σημειώνει, αρκετές βιομηχανίες έχουν ήδη προχωρήσει σε τροποποιήσεις για να αναγνωρισθούν στη σημερινή εποχή.

Για παράδειγμα, εξηγεί ο Francisco Camacho, στο παρελθόν τα αθλητικά παπούτσια φορούσαν μόνο αθλητές ή όσοι ασχολούνταν με τη γυμναστική. Πλέον, αποτελούν προσωπικό »στυλ» , έχοντας εδραιωθεί στην καθημερινότητά μας. Ή η γιόγκα, με την οποία πλέον είναι εξοικειωμένος ο περισσότερος κόσμος.

Αναφερόμενος στα αγροδιατροφικά προϊόντα, ο Camacho αναφέρει ως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το λάδι. Στο παρελθόν, όπως λέει, ήταν ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιούσαν μόνο στη μαγειρική. Σήμερα, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Είναι πιο ακριβό, και ανανεώνεται απαραιτήτως σε κάθε γεύμα, σημειώνει.

Παλαιότερα κάθε προϊόν είχε μία μορφή και μία συγκεκριμένη χρήση. Σήμερα τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Και γι’ αυτό, καταλήγει, επειδή το νερό είναι μέρος και απαραίτητο για την ζωή μας, πρέπει το εμφιαλωμένο νερό να ξαναμπεί στην καθημερινότητά μας, και να μην να μην παραγκωνίζεται.