To Yoleni’s αποκτά σάρκα και οστά και εγκαινιάζει το πρώτο φυσικό κατάστημα

Το γνωστό ηλεκτρονικό delicatessen παραδοσιακών προϊόντων με τα «διαμάντια» της ελληνικής γης αλλάζει σελίδα

Tο 51% των εμπορικών επιχειρήσεων είχαν μείωση πωλήσεων στην περίοδο των Χριστουγέννων

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, το κέντρο της Αθήνας θα έχει το άρωμα και τη γεύση μιας Ελλάδας που οι περισσότεροι νοσταλγούμε και σίγουρα όλοι ονειρευόμαστε. Μιας Ελλάδας… νόστιμης και αυθεντικής, που μεγαλώνει αγνά προϊόντα, ικανά να τέρψουν και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο. Η Yoleni’s, το ηλεκτρονικό παντοπωλείο παραδοσιακών προϊόντων, που ήδη φιλοξενεί στα ψηφιακά του ράφια 2.000 «διαμάντια» της ελληνικής γης, από τα χέρια τουλάχιστον 180 μικρών παραγωγών, ανοίγει στην αφρόκρεμα της εγχώριας παραγωγής ένα εναλλακτικό κανάλι πρόσβασης στο ευρύ αγοραστικό κοινό…

Η εταιρεία εγκαινιάζει στις αρχές φθινοπώρου το πρώτο της φυσικό κατάστημα στην Ελλάδα, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει τη γκουρμέ στέγη των θησαυρών της ελληνικής γης, συστήνοντας στον καταναλωτή την αγροτική παραγωγή στα καλύτερά της. Στο Yoleni’s flagship concept store, έναν πρότυπο πολυχώρο ελληνικής γαστρονομίας, ο καταναλωτής θα μπορεί να ζήσει μια γευστική εμπειρία με ελληνικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών σε ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον, που θα θυμίζει έντονα τα παντοπωλεία της Αθήνας του 1950 και 1960.

Όπως σημειώνει στην «ΥΧ» ο επικεφαλής της ομάδας Marketing της εταιρείας, Γιώργος Γεωργιάδης, το κατάστημα θα προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα και τους παραγωγούς που βάζουν την υπογραφή τους σε αυτά. «Θέλουμε να δώσουμε μια διαφορετική εμπειρία γαστρονομίας στον Έλληνα καταναλωτή. Να παρουσιάσουμε τον παραγωγό και το ελληνικό παραδοσιακό προϊόν στο αγοραστικό κοινό με έναν διαφορετικό τρόπο. Δεν πουλάμε απλά τοπικά προϊόντα. Επενδύουμε στον Έλληνα παραγωγό. Ακούμε την ιστορία του και τη μοιραζόμαστε με το καταναλωτικό κοινό, με έναν εναλλακτικό τρόπο», εξηγεί ο κ. Γεωργιάδης.

Γαστριμαργικό ταξίδι

Το Yoleni’s flagship concept store θα φιλοξενηθεί στο Κολωνάκι, στην οδό Σόλωνος, σε ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό οικοδόμημα, επτά ορόφων, συνολικής επιφάνειας 2.500 τμ. Ο πολυχώρος θα λειτουργεί επτά ημέρες την εβδομάδα, εξυπηρετώντας όλη την Αθήνα σε καθημερινή βάση, μέσω υπηρεσίας delivery.
Θα προσφέρει, δε, μια γκάμα ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, έχοντας προχωρήσει σε στρατηγικές συνεργασίες με γνωστά brands στον χώρο των τροφίμων. Σε αυτά περιλαμβάνονται η «Φάρμα Μπράλου», η αλλαντοποιία «Sary», τα γαλακτομικά «Ρούμελη», οι καφέδες «Δρακούλη», η «La Mia Stevia», οι μαρμελάδες «Citrus», η μπύρα «Νήσος», τα αναψυκτικά «ΕΨΑ».

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στο -1 επίπεδο θα δημιουργηθεί παντοπωλείο 2.000 ελληνικών προϊόντων με κοπή αλλαντικών και τυριών, αλλά και γωνιά με φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
Στο ισόγειο, ο χώρος ελαφράς εστίασης θα προσφέρει την περίφημη θρακιώτικη πίτα -η οποία θα παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη σε 4 λεπτά-, φρεσκοψημένο τσουρέκι κάθε 30 λεπτά, φρέσκιες σαλάτες, εποχιακές σούπες, γιαούρτι πλαισιωμένο με γλυκές και αρμυρές λιχουδιές, πρωτότυπες γεύσεις παγωτού και κελάρι με 230 επιλεγμένες ετικέτες ελληνικών κρασιών και 20 ετικέτες μικροζυθοποιίας.

Στον 1ο όροφο, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο κοπής κρεάτων, σε συνεργασία με τη Φάρμα Μπράλου, ο πελάτης θα μπορεί να γεύεται επιτόπου κρέατα ειδικής και μη κοπής.
Σε άλλον όροφο, θα πραγματοποιούνται καθημερινά μαθήματα μαγειρικής σε συνεργασία με γνωστούς σεφ, ενώ ένας όροφος θα είναι αφιερωμένος στους ανθρώπους της ελληνικής γης, καθώς θα φιλοξενεί εκδηλώσεις γνωριμίας των παραγωγών με το καταναλωτικό κοινό.
Τέλος, θα διαθέτει ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, που θα γνωρίζει την ιστορία των ελληνικών γεύσεων και προϊόντων που θα προσφέρονται στο κατάστημα.

Νέες συνεργασίες με παραγωγούς

Πρόθεση της Yoleni’s είναι να συσφίξει τις σχέσεις της με τον πρωτογενή τομέα, διευρύνοντας το δίκτυο των παραγωγών με τους οποίους ήδη συνεργάζεται για το ηλεκτρονικό παντοπωλείο. Στόχος η σύναψη νέων συνεργασιών με παραγωγούς ανά την Ελλάδα, για τη διάθεση των υψηλής ποιότητας premium προϊόντων τους μέσω του Yoleni’s flagship concept store.
Μεταξύ άλλων, το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε ελληνικά αγροτικά προϊόντα, των οποίων οι ιδιότητες τούς δίνουν χαρακτήρα «λειτουργικών» τροφίμων: Για παράδειγμα, ελληνικά ελαιόλαδα και οι ελιές, με υψηλή περιεκτικότητα σε ουσίες-φάρμακα, όπως η ελαιοκανθάλη. «Θέλουμε να φτιάξουμε το σπίτι του Έλληνα παραγωγού. Να τονώσουμε τη σχέση μας μαζί του και να ενισχύσουμε την προστιθέμενη αξία της ελληνικής παραγωγικής αλυσίδας», υπογραμμίζει ο κ. Γεωργιάδης.
Παράλληλος στόχος της Yoleni’s είναι το φυσικό σημείο πώλησης να εξελιχθεί σε πόλο έλξης και για ξένους τουρίστες, που θέλουν να συμμετάσχουν σε ένα γαστριμαργικό ταξίδι από ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις στην πιο γκουρμέ εκδοχή τους. Άλλωστε, όπως τονίζει ο κ. Γεωγιάδης, φιλοδοξία είναι σε μία διετία η πλειοψηφία των πελατών να προέρχεται από τη διεθνή αγορά.

  • Νατάσα Φραγκούλη