Το μέσο για ένα ολοκαίνουργιο ταξίδι σε έναν διαφορετικό κόσμο γεμάτο προκλήσεις αλλά και εκπλήξεις. Το βιβλίο, ως οδηγός για εξαγωγείς, προσφέρει τη δυνατότητα επίλυσης βασικών θεμάτων που εμποδίζουν την ανάπτυξη της χώρας μας στις διεθνείς αγορές. Δίνει τις κατάλληλες πληροφορίες για την ανάπτυξη μιας συστηματικής και συλλογικής μεθοδολογίας που θα βοηθήσουν τον Έλληνα εξαγωγέα να επιλέξει τη σωστή αγορά και το κατάλληλο προϊόν.

Καταγράφει επίσης τις κύριες αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιηθούν για να γίνει η Ελλάδα εξαγωγική χώρα με στρατηγική και όχι εξαγωγέας κατ’ ανάγκη. «Ο Τζακ, η Φασολιά και …οι Εξαγωγές», απευθύνεται σε φοιτητές οικονομικών σχολών αλλά και σε όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το διεθνές εμπόριο αφού μπορεί να γίνει ο οδηγός διαμόρφωσης νέων εξαγωγέων που τόσο χρειάζεται η Ελλάδα. Τέλος, αποτυπώνει το έλλειμα γνώσης, εμπειρίας, νοοτροπίας και συλλογικότητας τα οποία χαρακτηρίζουν τον κλάδο των εξαγωγών στη χώρα μας στο μεγαλύτερο μέρος.

tzak-fasolia-kai-eksagoges-filadarlis-mpampisO Μπάµπης Φιλαδαρλής είναι ειδικός στο διεθνές εµπόριο και στις εξαγωγές. Σπούδασε στην Αγγλία και τα τελευταία χρόνια ασχολείται αποκλειστικά µε την υποστήριξη εξαγωγικών επιχειρήσεων και φορέων.

Είναι ∆/νων Σύµβουλος της GlobalGreece, διετέλεσε Γ. ∆ιευθυντής του Συνδέσµου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, για πάνω από 15 χρόνια. ∆ιευθυντής του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ. Για πολλά χρόνια υπήρξε Εθνικός σύµβουλος της Ελλάδος για τα προγράµµατα διεθνούς συνεργασίας µέσα από εκθεσιακές συναντήσεις Europartenariat και B2fair.

Ήταν project manager στην µεγαλύτερη εκδήλωση επιχειρηµατικής συνεργασίας που έγινε ποτέ την Ελλάδα, στον Πειραιά το 1997 όπου 400 ελληνικές επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν µε πάνω από 3000 επιχειρηµατίες από 92 χώρες. Υπήρξε ο σχεδιαστής και υπεύθυνος υλοποίησης του agora.mfa.gr της πρώτης ενοποιηµένης διαδικτυακής ηλεκτρονικής βάσης δεδοµένων οικονοµικών και επιχειρηµατικών πληροφοριών των γραφείων εµπορικών ακολούθων των ελληνικών πρεσβειών στο εξωτερικό για την συλλογή επιχειρηµατικών πληροφοριών και την στήριξη των ελλήνων επιχειρηµατιών στην αναζήτηση διεθνών εταίρων. Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2000 στελέχη επιχειρήσεων σε θέµατα εξαγωγικού marketing, έρευνας ξένων αγορών και εξαγωγικής στρατηγικής στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Έχει συγγράψει πολλά εκπαιδευτικά βοηθήµατα για νέους εξαγωγείς για φορείς όπως ο ΣΕΒΕ, ο ΣΕΒ, το ΙΤΜ και πολλά Επιµελητήρια. Είναι ο δηµιουργός του «Οδικού Χάρτη Εξαγωγών» που έχει τυπωθεί και µοιραστεί σε πάνω από 4500 εξαγωγικές επιχειρήσεις. Tο πιο πρόσφατο βιβλίο του «Ο Τζακ η Φασολιά και οι…Εξαγωγές» είναι ο πιο πλήρης και πρακτικός οδηγός για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις. Τέλος δηµιούργησε την πρώτη mobile εφαρµογή για εξαγωγείς παγκοσµίως “Global Exports App” που διατίθεται από φέτος για κινητά µε λειτουργικό IOS.

Τα βήματα για γίνεις μελισσοκόμος