Το 80% των καταναλωτών στις ΗΠΑ θεωρεί ότι οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων αυξάνουν τις τιμές από απληστία

Τέσσερις στους πέντε Αμερικανούς καταναλωτές πιστεύουν ότι οι παραγωγοί συσκευασμένων καταναλωτικών προϊόντων (CPG) χρησιμοποιούν τον πληθωρισμό ως δικαιολογία για να αυξήσουν τις τιμές, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 2.000 καταναλωτές από την εταιρεία ερευνών Attest τον Φεβρουάριο. Καθώς οι καταναλωτές βλέπουν τους λογαριασμούς τους στα καταστήματα λιανικής να αυξάνονται, η συντριπτική πλειονότητα –το 88%– εστιάζει πέρα από τις επωνυμίες και επικεντρώνονται στις τιμές των προϊόντων.

Τα 3/4 των ερωτηθέντων απάντησαν ότι τα προϊόντα λιανικής έχουν υποστεί τις πιο απότομες αυξήσεις τιμών και το 71% δήλωσε ότι είναι πιθανό να αλλάξει προτίμηση σε επώνυμες μάρκες τροφίμων και ποτών για να εξοικονομήσει χρήματα.

Αυτά τα ευρήματα έρχονται σε συνέχεια μιας προηγούμενης καταναλωτικής μελέτης που διεξήγαγε η Attest τον Ιανουάριο, διαπιστώνοντας ότι εννέα στους δέκα αγοραστές ειδών λιανικής κυνηγούν τις προσφορές.

Και ενώ πολλοί εξ αυτών έχουν στραφεί τελευταία σε επιλογές ιδιωτικής ετικέτας ως μέθοδο εξοικονόμησης χρημάτων, το 73% δήλωσε ότι θα συνεχίσει να αγοράζει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που προσφέρονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ ακόμη και όταν οι τιμές των τροφίμων –και η οικονομία γενικότερα– επανέλθουν σε πιο φυσιολογικά επίπεδα.