Οι «Εσπερίδες» αφήνουν πίσω τους οριστικά το μαύρο παρελθόν

Οι «Εσπερίδες» αφήνουν πίσω τους οριστικά το μαύρο παρελθόν

Δύο χρόνια έχουν περάσει από τη μεγάλη καταστροφική πυρκαγιά στο εργοστάσιο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αργολίδας «ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ» και όλα δείχνουν ότι η επιχείρηση έχει επιστρέψει ακόμη πιο δυναμικά στην αγορά. Ο διευθυντής του εργοστασίου, Γιάννης Δημάκης, τονίζει στην «ΥΧ»: «Έχουμε πιάσει στις πωλήσεις το 85%-90% αυτών που είχαμε πριν από την καταστροφή και ήδη έχουμε κάνει μία μεγάλη στροφή στη στρατηγική που ακολουθούσαμε. Πριν από την καταστροφή, οι εξαγωγές μας αποτελούσαν το 10% και σήμερα τις έχουμε τριπλασιάσει, φτάνοντας το 30%».

Οι βασικές αγορές των «Εσπερίδων» είναι η Κίνα, η Αμερική, η Ανατολική Αφρική, αλλά και τα Βαλκάνια. Η άνοδος των πωλήσεων στο εξωτερικό, όπως δηλώνει ο Γιάννης Δημάκης, «είναι αποτέλεσμα καλύτερης οργάνωσης και προσαρμογής στις απαιτήσεις των πελατών στο εξωτερικό, όπου ήδη εξάγουμε 23 διαφορετικές γεύσεις, καλύπτοντας όλο το φάσμα των προτιμήσεων των πελατών μας».

Οι «Εσπερίδες» ήδη εξάγουν 50 εκατ. κουτιά τον χρόνο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν εγκαταλείψει την ελληνική αγορά, την οποία θεωρούν και βασικό πελάτη του. Αναφερόμενος στις διαφορές των δύο αγορών, ο Γιάννης Δημάκης εξηγεί ότι «στην Ελλάδα ο δυνατός διαμορφώνει τις τιμές και έχει τα σημεία πώλησης και οι υπόλοιποι προσπαθούν να βρουν χώρο να μπουν. Στο εξωτερικό, όμως, δεν υπάρχουν αυτά, αφού γίνεται μάχη για κάθε σημείο και γι’ αυτό ίσως βρίσκεις λίγες ελληνικές εταιρείες να ανταγωνίζονται στο εξωτερικό».