Ηλεκτρονική «βιτρίνα» για τα αγροτικά προϊόντα της Στερεάς

αγροδιατροφικής σύμπραξης της περιφέρειας στερεάς

Tο ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο για την προβολή και προώθηση των αγροτικών της προϊόντων χρησιμοποιεί η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος. Η συμμετοχή των επιχειρήσεων στη νέα πλατφόρμα της αγροδιατροφικής σύμπραξης της περιφέρειας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της. Σύμφωνα με τα στοιχεία της περιφέρειας, μέχρι στιγμής, έχουν εγγραφεί περισσότερες από 60 επιχειρήσεις και προβάλλονται πάνω από 450 προϊόντα. Τα προϊόντα αυτά (ελιές, λάδι, μέλι, κρέας, πουλερικά, αλλαντικά, όσπρια, αποστάγματα, μπύρες κ.ά.) ανήκουν σε 18 διαφορετικούς κλάδους της στερεοελλαδίτικης διατροφής.

Σχετικά με την πορεία και την προοπτική της διαδικτυακής αυτής πλατφόρμας μίλησε στην «ΥΧ» ο πρόεδρος της αγροδιατροφικής σύμπραξης Στερεάς, Γιώργος Κελαϊδίτης: «Στόχος μας, μέσα από την αγροδιατροφική σύμπραξη, είναι να φέρουμε πιο κοντά τις επιχειρήσεις του αγροτικού μας τομέα με τις αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το agora central greece.gr αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων της περιφέρειάς μας, δίνοντας με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα σε όλους τους παραγωγούς και μεταποιητές να προβάλουν και παράλληλα να προωθήσουν τα προϊόντα τους στην εγχώρια αγορά και στο εξωτερικό. Παράλληλα, φέρνουμε πιο κοντά την παγκόσμια αγορά, ακόμα και με b2b επαφές, με άλλες επιχειρήσεις στο εξωτερικό. Θέλουμε μέσα από αυτήν τη διαδικασία να προκαλέσουμε τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ώστε να δημιουργήσουμε ένα άλλο μοντέλο ανάπτυξης. Στο πεδίο αυτής της δραστηριότητας, μπορούν να συνεργαστούν άνθρωποι του τουρισμού, της εφοδιαστικής αλυσίδας, του χονδρεμπορίου και παράλληλα να ισχυροποιήσουμε ένα τοπικό cluster».

Εύκολο στη λειτουργία και χωρίς κόστος

Η διαδικασία της συμμετοχής, όπως εξηγεί ο κ. Κελαϊδίτης, είναι πάρα πολύ απλή και, το βασικότερο, δεν έχει κανένα κόστος για τον επιχειρηματία:

«Οι παραγωγοί και τυποποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων της περιφέρειας έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το προφίλ της επιχείρησής τους. Μέσα από αυτό το site μπορούν να εκθέσουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους και σε ειδικές σελίδες γίνονται παρουσιάσεις προϊόντων. Επιπρόσθετα, δε, στερεολλαδίτες παραγωγοί έχουν τη δυνατότητα να δημοσιεύσουν στοχευμένες αγγελίες προσφοράς προϊόντων και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές αντίστοιχες αγγελίες ζήτησης προϊόντων, γεφυρώνοντας την πλευρά της ζήτησης με αυτήν της προσφοράς».

Κλείνοντας, ο κ. Κελαϊδίτης απηύθυνε κάλεσμα σε όσους εμπλέκονται στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα να εντάξουν τα προϊόντα τους μέσα σε αυτή την πλατφόρμα, ώστε να έχουν μία καλύτερη προοπτική στις αγορές.