Το 2020 ήταν μια χρονιά με πρωτοφανείς δυσκολίες για την προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό. Ο περιορισμός των μετακινήσεων, τα κλειστά σύνορα, η αναβολή όλων των εκθεσιακών γεγονότων και φυσικά η ανησυχία για την εξάπλωση της πανδημίας COVID-19, συνέθεσαν ένα δυσεπίλυτο παζλ στην παγκόσμια αγορά.

Παρόλα αυτά, με σωστό σχεδιασμό, με αξιόπιστους συνεργάτες στις χώρες – στόχους και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, η NOVACERT κατάφερε να φέρει εις πέρας ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των ενεργειών στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων προώθησης που υλοποιεί ως εκτελεστικός οργανισμός.

Ειδικότερα, κατά το β’ εξάμηνο του 2020 πραγματοποιήθηκαν συνολικά πέντε πολυήμερες δράσεις in-store-promotion σε αλυσίδες supermarket, πιο συγκεκριμένα: Τρεις για την προώθηση της ευρωπαϊκής κομπόστας ροδάκινο (FRESHCANO) στην Κορέα, το Μεξικό και την Κολομβία, δύο για την προώθηση του ευρωπαϊκού ρυζιού (EUROPEAN RICE)  στον Λίβανο.

Επιπλέον, τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία έξι εκδηλώσεις προώθησης press-events: 17/11 Σεούλ – Ν.Κορέα, 27/11 Μπογκοτά – Κολομβία, 3/12 Βηρυτός – Λίβανος, 4/12 Περέιρα – Κολομβία, 8/12 Σεούλ – Ν.Κορέα, 9/12 Ντουμπάι – ΗΑΕ. Οι εκδηλώσεις είχαν μεγάλη ανταπόκριση από εισαγωγείς και διανομείς τροφίμων, καταξιωμένους σεφ και food bloggers, αλλά και από τις κατά τόπους προξενικές αρχές.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η ραγδαία ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας λόγω της πανδημίας, πολλαπλασίασε τα οφέλη και την απήχηση των υπό προώθηση προϊόντων, μέσα από στοχευμένες καμπάνιες στα social media και με τη συνεργασία κορυφαίων influencers.

Ευχή όλων είναι το 2021 να σηματοδοτήσει την επάνοδο του πλανήτη – κατά το δυνατόν – στους παλιούς γνώριμους ρυθμούς και κυρίως να ανακάμψει ο εκθεσιακός κλάδος που αποτελεί σταθερή αξία και αναντικατάστατο εργαλείο δουλειάς στην παγκόσμια αγορά τροφίμων και τις εξαγωγές.