Οινοτουρισμός, με στόχο τον χειμώνα στην Κεντρική Μακεδονία

oinopoieio-varelia
PHOTO: Petros Papadopoulos
-Διαφήμιση-
Σπούδασε την αγροτική ειδικότητα που σου αρέσει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Σε ένα δυναμικό και αναπτυσσόμενο πεδίο επιχειρεί να μετατρέψει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το θεματικό προϊόν του οινοτουρισμού. Με «προίκα» τα 2 δισ. ευρώ, που αφήνει κάθε χρόνο ο τουρισμός στην ΠΚΜ, αλλά και το γεγονός ότι το καλάθι των αγροτικών προϊόντων της συμμετέχει άνω του 20% στο ΑΕΠ της χώρας, ο οινοτουρισμός όπως και η γαστρονομία αποτελούν διακριτά προϊόντα που μπορούν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό brand name στον τουρισμό της περιοχής.

Όπως τονίζει ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος, η όλη πρωτοβουλία και δράση αποτελούν μια επένδυση στο πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα που διαθέτει η Μακεδονία γύρω από τον οίνο. «Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη και άλλων μορφών τουρισμού, πέραν του ήλιου και της θάλασσας και για τον λόγο αυτόν προσεγγίζουμε με προωθητικές ενέργειες διάφορες αγορές και προβάλλουμε τους δρόμους των κρασιών της μακεδονικής γης», σημειώνει ο κ. Θάνος, συμπληρώνοντας ότι προς τον σκοπό αυτόν εγκαινιάστηκε στρατηγική συνεργασία με την Aegean.

-Διαφήμιση-

Η πρώτη στοχευμένη προσέγγιση έγινε στη Γαλλία για την προσέλκυση ειδικού κοινού, με ταυτόχρονο σκοπό τη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν και τον χειμώνα. Θα ακολουθήσουν χώρες-αγορές που είναι ώριμες ως προς την επισκεψιμότητά τους τη θερινή περίοδο, όπως Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, αλλά και Ρωσία, αλλά δεν έχουν αναπτυχθεί εναλλακτικά τουριστικά πακέτα για τους χειμερινούς μήνες.

Σύμφωνα με τον κ. Θάνο, στην προσεχή Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia», τον Νοέμβριο στη Θεσσαλονίκη, όλες οι περιφέρειες της χώρας πρόκειται να παρουσιάσουν όλους τους δρόμους του κρασιού ως ένα ενιαίο θεματικό προϊόν, προβάλλοντας ταυτόχρονα τα οινοποιεία που διαθέτει κάθε περιοχή. «Ο τουρισμός δεν γνωρίζει διοικητικά όρια, έτσι ο οίνος θα είναι ένα εθνικό τουριστικό προϊόν ενιαίο για όλη τη χώρα», καταλήγει.

-Διαφήμιση-
vamvaki prasino skouliki