Phil Kafarakis: Τα ελληνικά προϊόντα μπορούν να βρουν το δρόμο τους στην αμερικανική αγορά

Phil Kafarakis: Τα ελληνικά προϊόντα μπορούν να βρουν το δρόμο τους στην αμερικανική αγορά

Χώρα ανοικτών προκλήσεων και μεγάλων ευκαιριών για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις, ακόμη και τις πιο μικρές, που δραστηριοποιούνται στον αγροδιατροφικό τομέα χαρακτήρισε τις Ηνωμένες Πολιτείες ο βετεράνος της βιομηχανίας τροφίμων και πρόεδρος της «Specialty Food Association – SFA» Phil Kafarakis σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη σε εκδήλωση που διοργάνωσαν ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός  Endeavor, το Γενικό Προξενείο των Η.Π.Α., η Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» του Πανεπιστημίου Rutgers.

Σύμφωνα με τον κ. Kafarakis με δεδομένο το καταναλωτικό ενδιαφέρον που υπάρχει στην Αμερική για τη μεσογειακή διατροφή και τη στροφή των καταναλωτών σε αγαθά υψηλής διατροφικής αξίας που σχετίζονται με την υγεία, την ευεξία και την ασφάλεια, τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλες προοπτικές για την είσοδό τους στην αμερικανική ήπειρο.

Όπως εξήγησε τα specialty foods είναι µία αγορά αξίας πολλών δισεκατοµµυρίων δολαρίων η οποία αυξάνεται κάθε χρόνο με ρυθμό 18% – 20%, όταν τα προϊόντα των standard brands παραμένουν σταθερά. Καθώς η Ελλάδα παράγει πολλά προϊόντα που βρίσκονται στην κατηγορία των specialty foods, όπως ελαιόλαδο, τυριά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, μέλι, τσάι κλπ., η συγκεκριμένη αγορά μπορεί να γίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις ένα δυναμικό πεδίο για την περαιτέρω ανάπτυξη τους.

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στην «ΥΧ» της Παρασκευής της 1/2.