Προελαύνει στη διαδικτυακή διανομή φαγητού η Wolt

Πιθανως να έχετε δει κάποια διαφήμισή της στο κινητό σας το τελευταίο διάστημα. Η φινλανδική start up Wolt αναδεικνύεται σε ηγετικό παίκτη στην αγορά διανομής φαγητού, γεγονός που πιστοποιείται από τη ρευστότητα που συγκεντρώνει, μέσω επενδύσεων.

Αναλυτικότερα η εταιρεία γνωστοποίησε ότι προσέλκυσε κεφάλαια συνολικού ύψους 142 εκατομμυρίων ευρώ (160 εκατ. δολαρίων) σε δύο γύρους χρηματοδότησης. Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 και έκτοτε έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε 50 πόλεις και 15 χώρες σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή.

Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει έρθει από τις αρχές του 2019. Όπως ανέφερε στο AgFunder ο Laurel Bowden, που ηγήθηκε της διαδικασίας προσέλκυσης κεφαλαίων κατά τον β’ γύρο, που και συγκεντρώθηκαν 30 εκατ. δολάρια, «η διανομή φαγητού είναι μια υπερ-ανταγωνιστική αγορά και είναι σπάνιο για οποιαδήποτε εταιρεία να ξεχωρίζει, διαθέτοντας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης».

Η επιχείρηση υποστηρίζει ότι έχει αναπτύξει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου και βελτιστοποιεί τις διαδικασίες των logistics σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που αποτελεί το μεγάλο της συγκριτικό πλεονέκτημα.