Τέσσερις σωματοφύλακες για την ανάπτυξη του brand «Lucia’s Farm»

Ευθυμιάδης, Καράτζης, Βενέρης και Κερμανίδης στο νέο εταιρικό σχήμα της Libra Company
12/07/2025
5' διάβασμα
tesseris-somatofylakes-gia-tin-anaptyxi-tou-brand-lucias-farm-357630

Ο Όμιλος Αγροτεχνολογίας Ευθυμιάδη, ο Όμιλος Καράτζη και ο επιχειρηματίας Γιώργος Βενέρης ενώνουν δυνάμεις για την ανάπτυξη του brand «Lucia’s Farm», που δραστηριοποιείται στα επώνυμα ντοματίνια και τις πατάτες. Ρόλο-κλειδί αναλαμβάνει ο εισαγωγέας-εξαγωγέας φρούτων, Ανέστης Κερμανίδης, με 30 χρόνια εμπειρία και συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις.

Το brand ανήκε μέχρι πρότινος στη θυγατρική του Ομίλου Ευθυμιάδη, Hellenic Farming AE. Πλέον, με την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ των τριών πλευρών, η δραστηριότητα της Hellenic Farming μεταβιβάζεται στην εταιρεία Libra Company ΙΚΕ, η οποία ανήκει:

  • Κατά 34% στην ΚΑΡΑΤΖΗ ΑΕ, του Αντώνη Καράτζη, η οποία διαθέτει βιομηχανία παραγωγής αγροτικών διχτυών και άλλων πλαστικών υλικών, καθώς και ξενοδοχειακή μονάδα στην Κρήτη.
  • Κατά 33% στην ANKELL FARMING ΙΚΕ, η οποία ανήκει κατά 50% στη Ραιδεστός ΑΕ Συμμετοχών του Ομίλου Ευθυμιάδη και κατά 50% στην AKAS Trading του ζεύγους Κερμανίδη-Συνανίδη, με έδρα τη Βούλα Αττικής.
  • Κατά 33% στον κ. Βενέρη, ο οποίος διαθέτει αλυσίδα φούρνων στην Κρήτη και εμπειρία στον χώρο των σούπερ μάρκετ.

«Ως επιχειρηματική οικογένεια, είμαστε πάντα υπέρ των συνεργασιών», δήλωσε στην «ΥΧ» αμέσως μετά τη συμφωνία, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Συμμετοχών Ραιδεστός, Ευθύμιος Ευθυμιάδης, και συμπλήρωσε: «Σε αυτό το επίπεδο, διαβλέψαμε ότι η ανάπτυξη του brand θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο γρήγορα μέσω συνένωσης δυνάμεων με τους κ.κ. Καράτζη, Βενέρη και Κερμανίδη. Ο τρίτος είναι και ο άνθρωπος που θα “τρέχει” εμπορικά τη δουλειά, με ρυθμό πωλήσεων πολλαπλάσιο από όσο πετυχαίναμε μέχρι τώρα. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι, υπό τη σκέπη της Libra Company, θα έχουμε καλύτερη ανάπτυξη και στο κομμάτι των εξαγωγών, ώστε να ισορροπήσουν στο μέλλον με τις πωλήσεις εντός Ελλάδας».

Το business plan

«Το πενταετές πλάνο μας εστιάζει στην οργανική ανάπτυξη και την εδραίωση της παρουσίας μας τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού», δήλωσε στην «ΥΧ» ο κ. Βενέρης, ο οποίος έχει εκτελεστικό ρόλο στο νέο σχήμα, ως διαχειριστής της εταιρείας. «Στόχος είναι να αυξήσουμε τις πωλήσεις κατά 12%-15% ετησίως, με αντίστοιχη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω βελτιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας, επενδύσεων σε ποιοτικό έλεγχο και αύξησης της προστιθέμενης αξίας στα προϊόντα μας». Σε επίπεδο προϊόντων, σύμφωνα με τον κ. Βενέρη:

  • Τα ντοματίνια παραμένουν η ναυαρχίδα του brand και προβλέπεται επέκταση.
  • Οι πατάτες θα ενισχυθούν περαιτέρω, με στρατηγική γύρω από την προέλευσή τους.
  • Εξετάζεται η είσοδος σε μια τρίτη κατηγορία προϊόντος, πιθανώς κάποιο κηπευτικό με δυνατότητα διαφοροποίησης.
  • Εξετάζονται και επιπλέον κατευθύνσεις γενικά στην παραγωγή και εξαγωγή ελληνικών προϊόντων, καθώς και κάποιες εισαγωγές για τις εποχές που λείπουν τα ελληνικά προϊόντα.

Οι συνεργασίες με τους παραγωγούς

«Η στρατηγική της Lucia’s Farm βασίζεται κυρίως στη Συμβολαιακή Γεωργία, με παραγωγούς που συνεργαζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια και έχουν σταθεί διαχρονικά στο πλευρό μας», εξηγεί στην «ΥΧ» ο κ. Βενέρης.

Και προσθέτει: «Πρόκειται για μακροχρόνιες, σταθερές συνεργασίες με ανθρώπους της γης, με οικογένειες που στηρίζουμε έμπρακτα και με αμοιβαία εμπιστοσύνη. Μέσα από αυτήν τη σχέση, εξασφαλίζουμε την ποιότητα και τον χαρακτήρα που θέλουμε να έχουν τα ντοματίνια μας. Παράλληλα, εξετάζουμε το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας μικρής, ιδιωτικής μονάδας (πιλοτικού χαρακτήρα), η οποία θα λειτουργήσει κυρίως ως R&D μονάδα για δοκιμές νέων ποικιλιών και μεθόδων καλλιέργειας, με στόχο να συμβουλεύουμε τους συνεργαζόμενους παραγωγούς».

Πώς προέκυψε η συνεργασία

Ρωτώντας τον κ. Βενέρη για τους λόγους που τον οδήγησαν να συμμετάσχει στο νέο επιχειρηματικό σχήμα, ο ίδιος λέει στην «ΥΧ»: «Η απόφαση προέκυψε μέσα από μακρoχρόνιες διαπροσωπικές σχέσεις με ανθρώπους που εκτιμώ βαθιά. Η συνεργασία με τον κ. Καράτζη, την κα Συνανίδη και τον κ. Κερμανίδη, με εμπειρία άνω των 30 ετών στον χώρο των νωπών προϊόντων, της παραγωγής, εισαγωγών και εξαγωγών, συνέβαλε καταλυτικά στη θεμελίωση της νέας αυτής προσπάθειας».

Και συμπληρώνει: «Ένας ακόμα λόγος είναι πως πιστεύω πολύ στη δυναμική που παρουσιάζει ο τομέας των φρέσκων ποιοτικών αγροτικών προϊόντων. Ειδικά το συγκεκριμένο brand, έχει ήδη χτίσει μια αυθεντική σχέση με το καταναλωτικό κοινό και έχει δυνατότητες να επεκτείνει τη φήμη του εντός και εκτός Ελλάδας».

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: