Το 4ο Γαλάζιο Σάββατο διοργανώνουν οι Μικροί Έλληνες Παραγωγοί στις 30 Νοέμβρη

06/11/2024
4' διάβασμα
to-4o-galazio-savvato-diorganonoun-oi-mikroi-ellines-paragogoi-stis-30-noemvri-337333

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η ομάδα Μικροί Έλληνες Παραγωγοί προγραμματίζει το Γαλάζιο Σάββατο, προσκαλώντας για μία ημέρα όλους τους καταναλωτές να υποστηρίξουν με τις αγορές τους αποκλειστικά και μόνο ελληνικές επιχειρήσεις, είτε είναι παραγωγικές είτε παροχής υπηρεσιών. Στην αφετηρία της διοργάνωσης έδωσαν έμφαση στις παραγωγικές επιχειρήσεις, αλλά πλέον το ενδιαφέρον διευρύνθηκε συμπεριλαμβάνοντας, για παράδειγμα, και τις επιχειρήσεις εστίασης.

Το Γαλάζιο Σάββατο ορίστηκε στις 30 Νοέμβρη, αμέσως μετά την Black Friday. Προσκαλούν όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις, τις ενώσεις καταναλωτών, τα επιμελητήρια, τα σχολεία και οποιονδήποτε ενδιαφέρεται πραγματικά για όσα παράγει και παρέχει η Ελλάδα να διαδώσουν το μήνυμα και «να γίνει το Γαλάζιο Σάββατο μια αφορμή για να αλλάξουμε καταναλωτικές συνήθειες, για να στηρίζουμε τον τόπο μας και τους ανθρώπους του», μεταφέρει στην «ΥΧ» η υπεύθυνη συντονισμού της Πρωτοβουλίας των Μικρών Ελλήνων Παραγωγών, Αγγελική Παπαράδη, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν μαζί τους μέσα από τη σελίδα τους (https://smallgreekproducers.com/index.php/el/). Η αφίσα μπορεί να αναρτηθεί στα καταστήματα των συμμετεχόντων πανελλαδικά.

Στην ομάδα των Μικρών Ελλήνων Παραγωγών συγκαταλέγονται μέλη με το εμπορικό σήμα, αλλά υπάρχουν και άλλοι που συμμετέχουν είτε στις ενέργειες προβολής
είτε σε εκδηλώσεις

Ελληνική επιχειρηματικότητα και παραγωγή

Η επιλογή ελληνικών προϊόντων από ελληνικές επιχειρήσεις αποτελεί μια πρόσκληση-πρόκληση που δεν κοστίζει, αντίθετα δίνει προστιθέμενη αξία στα ελληνικά προϊόντα και στην ελληνική επιχειρηματικότητα, ενισχύοντας τον χάρτη της απασχόλησης.

«Είναι σημαντικό να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας και παραγωγής, λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες που οι ελληνικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τα τελευταία χρόνια. Να αποτελέσει η 30ή Νοέμβρη την απαρχή για αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών» είναι το μήνυμα που μεταφέρει.

Σημειώνει, επίσης, ότι την τρίτη κατά σειρά χρονιά είχαν πολύ μεγαλύτερη απήχηση πανελλαδικά, πολλοί ανήρτησαν τις αφίσες, ορισμένοι προχώρησαν σε εκπτώσεις, αλλά και στη διοργάνωση event. Στην ομάδα των Μικρών Ελλήνων Παραγωγών συγκαταλέγονται μέλη με το εμπορικό σήμα, αλλά υπάρχουν και άλλοι που συμμετέχουν είτε στις ενέργειες προβολής είτε σε εκδηλώσεις.

Διδασκαλία στον αγρό

Παράλληλα με την ενημέρωση – ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Food Educators του οργανισμού Eit Food που στοχεύει να εκπαιδεύσει με χιούμορ και δημιουργικότητα τους μαθητές σε θέματα διατροφής.

«Το πλάνο είναι οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ Δημοτικού του 11ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης να μάθουν πώς παράγεται το ταχίνι. Ξεκινήσαμε από τον αγρό, για να δουν τον σπόρο, το φυτό και τη συγκομιδή του σουσαμιού. Το επόμενο στάδιο είναι να δουν στην παραγωγική διαδικασία, πώς παράγεται και τυποποιείται το ταχίνι από τον Μικρό Έλληνα Παραγωγό, το Ταχίνι Αλεξανδρουπόλεως.

Στη συνέχεια, οι μαθητές θα δημιουργήσουν μία αφίσα, όπου θα αποτυπώνονται όλα τα στάδια. Η αφίσα θα μοιραστεί σε πολλά σχολεία στην Ελλάδα, με σκοπό και άλλοι μαθητές να γνωρίσουν πώς παράγεται το ταχίνι» αναφέρει.

Το σουσάμι είναι μια παραδοσιακή καλλιέργεια του Έβρου που αναγεννάται τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι, έδωσαν στα παιδιά ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που δημιούργησαν όπου βήμα-βήμα ανατρέχουν την Ελλάδα, δοκιμάζοντας τοπικά προϊόντα.

Στην ομάδα των Μικρών Ελλήνων Παραγωγών συγκαταλέγονται μέλη με το εμπορικό σήμα, αλλά υπάρχουν και άλλοι που συμμετέχουν είτε στις ενέργειες προβολής
είτε σε εκδηλώσεις

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: