Αυξημένοι κατά 35% οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες στη 2η Freskon

Αυξημένοι κατά 35% οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες στη 2η Freskon

Με αύξηση κατά 35% των ξένων εμπορικών επισκεπτών πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 23 Απριλίου το 2ο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών «Freskon» στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-Helexpo.

Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 2.500 επιχειρηματικά «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και των προσκεκλημένων ξένων εμπορικών επισκεπτών, θέτοντας τη βάση για συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες.

Συμμετείχαν 246 εκθέτες από 25 χώρες, ενώ φιλοξενήθηκαν 137 ξένοι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες από 31 χώρες και 210 εξειδικευμένοι εμπορικοί επισκέπτες με ομαδικά γκρουπ από γειτονικές χώρες.

Ξεχωριστή ήταν η ιρανική επιχειρηματική αποστολή, με εκπροσώπους λιανεμπορικών αλυσίδων και διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών, οι οποίοι αναζήτησαν εμπορικές συνεργασίες και τεχνογνωσία. Η έκθεση κάλυψε τρία περίπτερα, ένα παραπάνω σε σχέση με πέρυσι.

Όπως αναφέρεται στο απολογιστικό της διοργάνωσης, μεγάλες ελληνικές και ξένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που ελέγχουν σημαντικά δίκτυα διανομής ήρθαν σε επαφή με εταιρείες διακίνησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών μέσω της FreshCon Market, μιας ειδικής ενότητας στο πλαίσιο της Freskon.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Freskon ξεχώρισε το 1ο Συνέδριο για τα Πράσινα Λαχανικά και το Σπαράγγι, με τους συνέδρους να ανέρχονται σε 300. 

Στο τέλος της διοργάνωσης τα φρούτα και λαχανικά των εκθετών παραδόθηκαν στο «Χαμόγελο του Παιδιού».