Τουρσιά και ορεκτικά από την Ξάνθη σε Ευρώπη και ΗΠΑ

Πως η μικρή βιοτεχνία επένδυσε στην εξωστρέφεια και κέρδισε το στοίχημα

Τουρσιά και ορεκτικά από την Ξάνθη σε Ευρώπη και ΗΠΑ

Μια μικρή βιοτεχνία με τουρσιά και ορεκτικά στην Ξάνθη, που ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από πολλά χρόνια, κατάφερε, παρά την οικονομική κρίση, να εξελιχθεί σήμερα σε μια μεγάλη, σύγχρονη εξωστρεφή επιχειρηματική μονάδα. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις, που οραματίζονται, καινοτομούν και επενδύουν στην ποιότητα των προϊόντων τους, επιβιώνουν και πετυχαίνουν τους στόχους τους, ακόμη και σε χαλεπούς καιρούς. Ο λόγος για την εταιρεία «ROYAL-ΑΦΟΙ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ».

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Α. Τσατσούλης δήλωσε στην «ΥΧ»: Η «ROYAL έκλεισε πέρυσι 90 χρόνια ζωής. Σε αυτά τα χρόνια που μεσολάβησαν από το 1925, μεταμορφώθηκε από μια μικρή βιοτεχνία τουρσιών και ελιών σε leader της κατηγορίας της στην αγορά, με δύο υπερσύγχρονα εργοστάσια και εξαγωγές σε περισσότερες από 30 χώρες, με τις υψηλότερες πωλήσεις να πραγματοποιούνται σε ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Αυστραλία, Αγγλία, Γερμανία, Ολλανδία, Φινλανδία.

Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη με ISO 9001, ISO 22000, BRC και IFS, υπερκαλύπτοντας τις ποιοτικές απαιτήσεις και τις προδιαγραφές ασφάλειας κάθε αγοράς/πελάτη/χώρας. Μέσα από ένα ευρύ δίκτυο εισαγωγέων-αντιπροσώπων στις αγορές του εξωτερικού, τροφοδοτούμε τόσο τις μεγαλύτερες λιανεμπορικές εταιρείες (σούπερ-μάρκετ) παγκόσμια, όσο και τους σπουδαιότερους αγοραστές στον χώρο της μαζικής εστίασης (HORECA). Ταυτόχρονα, με τη συνεχή παρουσία μας στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων (ANUGA/Γερμανία, SIAL/Γαλλία, FANCY FOOD/ΗΠΑ), επεκτείνουμε το δίκτυο των συνεργατών μας προς νέες αγορές, αναβαθμίζοντας συνεχώς τις προσφερόμενες συσκευασίες και προσθέτοντας κάθε χρόνο νέα είδη στην ήδη μεγάλη γκάμα μας.

Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η αύξηση των πωλήσεων κάθε χρόνο και η προσθήκη νέων αγορών και πελατών επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την αδιάκοπη προσπάθειά μας να είμαστε καινοτόμοι, κορυφαίοι ποιοτικά και απόλυτα συνεπείς προς τους συνεργάτες μας και τους τελικούς καταναλωτές».

“ΥΧ”