Σοφία Γουργουρή: Μία υποτροφία η αφορμή για την εκπαίδευση στην αγροτική διάσταση του ψηφιακού μάρκετινγκ

Αν και η 24χρονη Σοφία Γουργουρή από τη Θεσσαλονίκη δεν είχε καμία σχέση με τον αγροτικό τομέα και το περιβάλλον, σήμερα έχει βάλει ανάμεσα στα πλάνα της το ενδεχόμενο να ασχοληθεί με μία αγροτική επιχείρηση από τη σκοπιά του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το έναυσμά της είναι οι σπουδές στο προπτυχιακό πρόγραμμα του Perrotis College και το τμήμα Digital Marketing. «Βρέθηκα στο συγκεκριμένο κολέγιο από τύχη, αλλά είμαι πολύ ευγνώμων για αυτό.
Ολοκληρώνοντας τις εξετάσεις αγγλικών σε επίπεδο Proficiency, ενημερώθηκα ότι το ίδρυμα Σαμούρκα παρέχει υποτροφίες στους επιτυχόντες και αμέσως εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου. Όλες οι ειδικότητες που προσφέρει το κολλέγιο ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, επέλεξα όμως το ψηφιακό μάρκετινγκ γιατί θεωρώ ότι όλοι οι οικονομικοί κλάδοι παγκοσμίως ψηφιοποιούνται, επομένως το συγκεκριμένο αντικείμενο θα είναι απαραίτητο στο μέλλον, έχοντας καλή επαγγελματική αποκατάσταση. Επίσης, είναι ένα αντικείμενο που με ενδιαφέρει και μου ταιριάζει», αναφέρει στην «ΥΧ» η Σοφία.
Τα φυσικά προϊόντα και οι αγροτικές επιχειρήσεις
Η Σοφία, εκτός από το ψηφιακό μάρκετινγκ, έχει αρχίσει να έρχεται κοντά στη φύση και στο περιβάλλον, μαθαίνοντας για τα φυσικά αγροτικά προϊόντα. «Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, τα παραδείγματα που παρουσιάζονται σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ αφορούν πολλές φορές κάποια αγροτική επιχείρηση και τον τρόπο που προωθούνται τα αγροτικά προϊόντα.
Το γεγονός αυτό με έχει οδηγήσει σε σκέψεις για το επαγγελματικό μου μέλλον, καθώς θα με ενδιέφερε να δουλέψω σε μία υπάρχουσα εταιρεία ή να δημιουργήσω τη δική μου, που θα έχει ως αντικείμενο την παραγωγή καλλυντικών και αρωμάτων από φυσικά προϊόντα», εξηγεί η ίδια.
Πρακτική άσκηση
Με την πρακτική άσκηση να είναι ένα σημαντικό τμήμα των σπουδών στο Perrotis College, η Σοφία εξασκείται ήδη στο αντικείμενο της, καθώς βοηθά στο γραφείο Europe Direct Κεντρικής Μακεδονίας, που στεγάζεται μέσα στο κολέγιο. «Μέσω της πρακτικής άσκησης, έχω τη δυνατότητα να εξελίξω τις δυνατότητές μου και να ασχοληθώ με το αντικείμενο των σπουδών μου. Ασχολούμαι με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και τη στρατηγική προώθησης μέσω αυτών για τις δράσεις του γραφείου», καταλήγει η Σοφία.