«Τρίποντο για τη φέτα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Ο Αντετοκούμπο κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την προώθηση της Φέτας ΠΟΠ
Ο Αντετοκούμπο κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την προώθηση της Φέτας ΠΟΠ
-Διαφήμιση-
Σπούδασε την αγροτική ειδικότητα που σου αρέσει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Με κεντρικό πρόσωπο το Greek Freak των γηπέδων του NBA, Γιάννη Αντετοκούνμπο, ξεκινά η καμπάνια προώθησης της φέτας ΠΟΠ σε χώρες της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης, καθώς και στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά. «Ξεκινάμε τις δράσεις με πολύ υψηλές προσδοκίες» δήλωσε μιλώντας στην «Ύπαιθρο Χώρα» ο γενικός διευθυντής της Novacert, Αθανάσιος Ταμπαρόπουλος, συμπληρώνοντας ότι ήδη έχει κατατεθεί ο συνολικός σχεδιασμός του έτους, καθώς και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των δράσεων. Πρόκειται για τα δύο προγράμματα προώθησης, που έχουν ως φορέα υλοποίησης τον ΕΛΓΟ-«Δήμητρα», με την υποστήριξη της υπό σύσταση Διεπαγγελματικής και εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert.

«Η σημερινή αφετηρία, που σηματοδοτείται με την πολύ σημαντική συμφωνία με τον Έλληνα μεγάλο σταρ του ΝΒΑ, τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, αναμένεται να επιφέρει τη μέγιστη δυνατή διείσδυση στο καταναλωτικό κοινό των χωρών στις οποίες θα απευθυνθούν τα προγράμματα, καθώς ο διεθνώς αναγνωρισμένος Έλληνας μπασκετμπολίστας θα αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας σε όλες τις χώρες-στόχους και θα συμμετέχει σε προωθητικό υλικό, βίντεο και διαφημιστικές καταχωρήσεις», επεσήμανε ο κ. Ταμπαρόπουλος, αναφερόμενος στην συμφωνία.

-Διαφήμιση-

«Ο Γιάννης συγκινήθηκε και δέχθηκε με χαρά αυτή τη συνεργασία, όταν, μετά από αίτημά του, του εξηγήσαμε ότι οι δράσεις αυτές αφορούν το σύνολο των 300 τυροκομείων (μικρών και μεγάλων) που υπάρχουν στη χώρα και των περισσότερων από 100.000 κτηνοτρόφων, έναν τεράστιο κλάδο της ελληνικής οικονομίας, όπου αναμένεται να ωφεληθεί από τις δράσεις αυτές», τόνισε ο κ. Ταμπαρόπουλος. «Στην προώθηση του εθνικού μας προϊόντος χρειάζεται μία εθνική προσπάθεια», συνέχισε, χαρακτηρίζοντας εξαιρετική τη συνεργασία αυτή. Ενδεικτικά ανέφερε πως «από τη στιγμή που ο Γιάννης ανέβασε στο Instagram τη συμφωνία, με το σχόλιο “έρχονται μεγάλα πράγματα”, συγκέντρωσε σε μισή μέρα σχεδόν 200.000 likes. Γι’ αυτό και ο Γιάννης είναι βέβαιος ότι θα… σκοράρουμε τρίποντο στην προώθηση του εθνικού μας προϊόντος».

Οι πρώτες δράσεις

«Με την παράδοση του σχεδιασμού στον ΕΛΓΟ-“Δήμητρα” και στη συνέχεια στο ΥΠΑΑΤ, οι δράσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες, αφότου δοθεί η επίσημη έγκριση που αναμένουμε από τους αρμόδιους φορείς», δήλωσε ο κ. Ταμπαρόπουλος. Στις δράσεις αυτές, που θα κατανεμηθούν σε ένα ετήσιο χρονοδιάγραμμα, μέχρι και τον Μάιο του 2019, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων διαφημιστικές καταχωρήσεις, συμμετοχή με περίπτερα σε εκθέσεις, δειγματο-διανομές σε όλες τις χώρες-στόχους των δύο προγραμμάτων, συνεντεύξεις τύπου, αλλά και διάφορα events, όπου θα προβάλλεται η διατροφική αξία της φέτας και η ιστορία της. Ταυτόχρονα, θα υπάρχουν συνεργασίες με σημαντικά εστιατόρια στις χώρες προώθησης, όπου για 15 μέρες θα υπάρχει προβολή στα μενού της φέτας ΠΟΠ, ενώ, παράλληλα, θα γίνει παρουσίαση της φέτας σε υποψήφιους σεφ σε σχολές μαγειρικής, αλλά και παρουσίαση με σποτ σε σημαντικές εκπομπές μαγειρικής των χωρών αναφοράς.

Έχοντας ήδη συστήσει την αρμόδια Επιτροπή Παρακολούθησης και έχοντας, μετά από συνάντηση, θέσει τους από κοινού στόχους με τους συναρμόδιους φορείς του κλάδου που υποστηρίζουν τα δύο προγράμματα, τον ΣΕΒΓΑΠ, τον ΣΕΚ, τον ΟΔΙΠΠΑΦ, την Ένωση Παραγωγών Θεσσαλίας, την Ομοσπονδία Ενώσεων Κτηνοτρόφων Θεσσαλίας, την Πανελλήνια Ένωση Κτηνοτρόφων και την Trade Thessalia Lactis-Εταιρεία Πωλήσεων & Διανομής Γαλακτοκομικών Προϊόντων, ο ΕΛΓΟ-«Δήμητρα» κινείται συντεταγμένα για την προώθηση του εθνικού μας προϊόντος.

Όπως δήλωσε ο Νίκος Κατής, πρόεδρος του ΔΣ του Οργανισμού, μιλώντας στην «ΥΧ», «τα προγράμματα πρέπει να πετύχουν και θα πετύχουν, ανταποκρινόμενα στους υψηλούς στόχους που έχουμε θέσει. Ως φορέας υλοποίησης των προγραμμάτων, οι κεντρικές υπηρεσίες του ΕΛΓΟ-“Δήμητρα” βρίσκονται σε κοινή συνεχή συνεργασία με όλους τους οικονομικούς και κοινωνικούς εταίρους της φέτας και της γαλακτοκομίας για την προώθηση του σημαντικού αυτού προϊόντος για την ελληνική οικονομία», συνέχισε.

Οι στόχοι

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα δύο προγράμματα της ΕΕ, τριετούς διάρκειας, που αφορούν στην προώθηση της φέτας ΠΟΠ στις αγορές της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, του Καναδά και των ΗΠΑ, είναι συνολικού προϋπολογισμού 6,5 περίπου εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων σχεδόν 5,2 εκατ. θα προέρχονται από τα κοινοτικά ταμεία. Στοχεύουν, δε, στην ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών της φέτας ΠΟΠ, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας, καθώς το προϊόν αποτελεί ένα ορόσημο για τη χώρα, με σημαντική συμβολή στο ΑΕΠ.

Στους στόχους του προγράμματος, εκτός από την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για την ευρωπαϊκά πιστοποιημένη ποιότητα και τη θρεπτική αξία της ελληνικής φέτας ΠΟΠ, ως της μοναδικής αυθεντικής φέτας, είναι και η σημαντικότατη επιδίωξη της αύξησης των εξαγωγών στις αγορές όπου θα απευθυνθούν τα προγράμματα. Η επιδιωκόμενη αύξηση των εξαγωγών που προσδοκά ο ΕΛΓΟ αναμένεται να φθάσει το 48%, σε σχέση με το 2016, στις ευρωπαϊκές αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ην. Βασιλείου, και το 107% αντίστοιχα στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

-Διαφήμιση-
vamvaki prasino skouliki