«Authentico»: ΠΟΠ νοστιμιές… με σύγχρονο αμπαλάζ

Ένα ξεχωριστό καλάθι προϊόντων, μοσχομυρωδάτο κι εύγευστο, με νοστιμιές αλά παλαιά αλλά με εργαλείο το σύγχρονο μάρκετινγκ, επιχειρεί να βελτιώσει τα μεγέθη του στην εγχώρια αγορά και να ενισχύσει τη δύναμη του στις αγορές της Γερμανίας και του Βελγίου, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν σε γεύμα εργασίας και παρουσίασης προϊόντων, που εξελίχθηκε την περασμένη Τετάρτη στο Μαρούσι.

Πρωταγωνίστριες ελληνικές επιχειρήσεις, που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τα μεγέθη τους στις εξαγωγές, προωθώντας την εγχώρια γαστρονομική παράδοση με την φινέτσα και το γούστο του σήμερα. Το καλάθι περιλαμβάνει: Ελιά θρούμπα Θάσου ΠΟΠ, εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Θάσου ΠΓΕ, Ξινόμαυρο Οίνος ΠΟΠ Νάουσας Ημαθίας, ΠΟΠ Λαδοτύρι Μυτιλήνης, ΠΟΠ Κασέρι Μυτιλήνης, Φέτα ΠΟΠ Μυτιλήνης.

Στο κοινοτικό πρόγραμμα  προώθησης «Authentico», υπό τη μπαγκέτα της Novacert συμμετείχαν και με ίδια συμμετοχή η Ένωση Αγροτών Συνεταιρισμένων – ΕΑΣ Καβάλας, ο Αγροτικός Αμπελουργικός Οινοποιητικός συνεταιρισμός Vaeni Νάουσα, η ΛΕΣΒΙΓΑΛ, η Γαλακτοκομική Λέσβου, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Μανταμάδου, ο Αιολικός ΑΕΒΕΤ, η ΑΕ Τυροκομικά Μυτιλήνης Θυμέλης, που κατέθεσαν το σχετικό φάκελο στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΑΑΤ. Η προσπάθεια αξίζει τον κόπο κι ήδη τα μηνύματα από τις ξένες αγορές είναι θετικά, αφού η Ελλάδα βελτιώνει διαρκώς τη θέση της στην εξαγωγική αγορά.

Το πιο σημαντικό απ΄ όλα είναι, όμως, όπως ειπώθηκε, είναι ότι σε μια χώρα με δυσκολίες στην κουλτούρα συνεργασιών, με ανθρώπους που ενώ ήταν στον ίδιο νομό δε μιλούσαν μεταξύ τους, να κατορθώσουν να συνεννοηθούν και μάλιστα να σκέφτονται το επόμενο κοινό βήμα τους.