ΔΟΒ: Καμπάνια ενημέρωσης σε σχολεία και αστικά κέντρα

Στην ενημέρωση των καταναλωτών, κυρίως της νέας γενιάς, για τις χρήσεις του βάμβακος, τα χαρακτηριστικά του, αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα που παράγονται από αυτό, επενδύει η Διεπαγγελματική Οργάνωση Βάμβακος (ΔΟΒ), στοχεύοντας στην απόκτηση καταναλωτικής συνείδησης, η οποία θα βασίζεται στην αλλαγή της μόδας, στην άνεση και στην οικολογία.

Από τη στιγμή που το ελληνικό πιστοποιημένο βαμβάκι μπορεί να παραγάγει ποιοτικά ρούχα, ο καταναλωτής οφείλει να το στηρίξει. Όπως ανέφερε στην ημερίδα της ΔΟΒ στη Λάρισα ο ταμίας της Οργάνωσης, Πρόδρομος Ουσουλτζόγλου (αν και το πρότζεκτ προωθείται από τον Βασ. Μάρκου) «σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βόλου, σχεδιάστηκε και υλοποιείται φέτος για πρώτη χρονιά (το πρόγραμμα είναι εξαετές) μια δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης όλων των μαθητών των ελληνικών λυκείων, σχετικά με τη χρησιμότητα και τα οφέλη που προκύπτουν από το βαμβάκι, καθώς και την αξία της βαμβακοκαλλιέργειας για τη χώρα μας. Μια καμπάνια προώθησης του βαμβακιού προς όλους τους νέους της χώρας μας.

Ήδη, έχει παραχωρηθεί από το υπουργείο Παιδείας μια διδακτική ώρα στα λύκεια όλης της χώρας, κατά την οποία θα προβληθούν βίντεο διάρκειας 30 λεπτών, θα μοιραστούν 365.000 φυλλάδια, ενώ θα ακολουθήσει συζήτηση για το βαμβάκι. Έχει προβλεφθεί η διοργάνωση μαθητικού διαγωνισμού φωτογραφίας-βίντεο σε Facebook και Instagram. Επιπλέον, είναι σε εξέλιξη διαφημιστική καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης σε συνδυασμό με ανθρώπους αυξημένης αναγνωσιμότητας και επιρροής (influencers) με τα εξής θέματα: Αλλάζω τη Μόδα – Επιλέγω Άνεση και Οικολογία (που είναι και το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας), βαμβάκι, υγεία και ευεξία, αλήθειες για το βαμβάκι, βαμβάκι και βιωσιμότητα, οι χρήσεις του βαμβακιού – προϊόντα από βαμβάκι».