Έρευνα: Το αδυνάτισμα δεν είναι πια το πρώτο κίνητρο για τη μείωση της ζάχαρης

Η πανδημία της COVID-19 έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη μεταστροφή της αντίληψης απέναντι σε ορισμένα τρόφιμα. Πλέον, η σχέση των καταναλωτών με τις ζαχαρούχες τροφές έχει αλλάξει, σύμφωνα με καταναλωτική έρευνα της ιρλανδικής εταιρείας τροφίμων Kerry Group, η οποία αποκαλύπτει ότι η «διατήρηση της καλής υγείας» είναι πλέον το βασικό κίνητρο για τη μείωση της πρόσληψης ζάχαρης.

Χρησιμοποιώντας δείγμα 12.784 ατόμων από 24 χώρες σε έξι ηπείρους, η έρευνα διαπιστώνει ότι το 79% των καταναλωτών αναγνωρίζει και στρέφεται ολοένα και περισσότερο σε προϊόντα με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αντιμετωπίζοντάς τα ως πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις. Μεταξύ σχεδόν όλων των ηλικιακών ομάδων, η κύρια ανησυχία για την υγεία και το ευρέως παραδεκτό μειονέκτημα της κατανάλωσης ζάχαρης δεν είναι πλέον ότι «οδηγεί σε αύξηση του βάρους», αλλά ότι «προκαλεί σακχαρώδη διαβήτη».

«Εάν είχαμε διεξαγάγει αυτή την έρευνα πριν από πέντε ή δέκα χρόνια, οι καταναλωτές θα έλεγαν ότι θέλουν να μειώσουν τη ζάχαρη επειδή αυτό μπορεί να τους βοηθήσει να χάσουν κιλά και να δείχνουν όμορφοι», εξηγεί στο Food-Navigator η Soumya Nair, παγκόσμια επικεφαλής καταναλωτικών ερευνών στην Kerry Group. «Όμως, τώρα, η απώλεια βάρους έχει πάψει να είναι το κύριο κίνητρο για τη μείωση της ζάχαρης, κάτι που συνιστά ριζική μεταστροφή».