Εύρεση αγοράς για μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την Google

Η διαθεσιμότητα του Market Finder, ενός εργαλείου για την εύρεση των διαθέσιμων αγορών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρουσιάστηκε από την Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ. Το συγκεκριμένο εργαλείο θα βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.

Λειτουργία του Market Finder

Εύρεση των καλύτερων αγορών: Ο επιχειρηματίας μπορεί να καταχωρίσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder και αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Επίσης, θα του δείξει τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών.

Προετοιμασία για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά τη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής.

Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

Η επιχείρηση μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads, οι οποίες μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και βίντεo να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.