Η Danone «βλέπει» αύξηση των πωλήσεων λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων Danone αναμένει τόσο βραχυπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη αύξηση των πωλήσεών της λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, αφού προχώρησε σε αλλαγές στα προϊόντα της, επένδυσε στο branding και τοποθετήθηκε σε περίπτερα σε όλη την Πόλη του Φωτός, ανέφερε το Reuters, επικαλούμενο τον CEO της εταιρείας. Η Danone, η οποία παρασκευάζει γιαούρτι Activia, νερό Evian και φυτικά ποτά, προσέφυγε για πρώτη φορά στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή στα μέσα του 2022 για να συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024. Αρκετές μεγάλες γαλλικές εταιρείες, από την LVMH έως τη Sanofi, αναδείχθηκαν για πρώτη φορά εταίροι στους φετινούς Αγώνες, ελπίζοντας να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες πωλήσεων και την προβολή μάρκετινγκ που συνήθως προσφέρει η εκδήλωση στους χορηγούς. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 αναμένεται να συγκεντρώσουν περισσότερα από 1,24 δισ. ευρώ (1,35 δισ. δολάρια) σε έσοδα χορηγιών. Οι χορηγοί σπάνια αποκαλύπτουν πόσα έχουν ξοδέψει ή πόσα περιμένουν να κερδίσουν από τέτοιες συμφωνίες. «Θα είναι σίγουρα ένας βραχυπρόθεσμος παράγοντας πωλήσεων, αλλά βλέπουμε ότι έχει και μακροπρόθεσμο αντίκτυπο», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος Antoine de Saint-Affrique. Η Danone, η οποία αρνήθηκε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος της συμφωνίας της, είπε επίσης στο Reuters ότι θα υποστηρίξει την αίτηση της Γαλλίας για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2030, οι οποίοι θα μπορούσαν να διεξαχθούν κοντά στη λεκάνη απορροής στο Evian.