McCormick X5.120 P3-Drive: Το ιδανικό τρακτέρ για καθημερινή χρήση

«Συμπαγές, στιβαρό, ευέλικτο και με προηγμένη τεχνολογία, το McCormick X5.120 P3-Drive είναι το ιδανικό τρακτέρ για καθημερινή χρήση». Με αυτό το κίνητρο, το McCormick X5.120 P3-Drive βγήκε στην κορυφή στην κατηγορία Best Utility. Το κύριο νέο χαρακτηριστικό είναι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων P3-Drive: 36+12 ή 48+16 με έρπουσες, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από την Argo Tractors, επιτρέπει έναν συνδυασμό 3 PowerShifts (HML) με 4 ρομποτικές ταχύτητες σε κάθε βαθμίδα, προσφέροντας 12 αυτόματα ελεγχόμενες αναλογίες σχέσης μετάδοσης. Όλα ελέγχονται εύκολα από το εργονομικό χειριστήριο SmartPilot, αξιοποιώντας τη λειτουργία Auto PowerShift (APS) τόσο για εργασίες στο χωράφι (AutoField) όσο και για οδικές μεταφορές (AutoRoad). Εξοπλισμένο με κινητήρα FPT F36 3,6 λίτρων, 4 κυλίνδρων, 16 βαλβίδων, Stage V, αποδίδει ιπποδυνάμεις απο 95 έως 114 ίππους και μέγιστη ροπή που κυμαίνεται από 395 έως 460 ΝΜ, όλα σε ένα συμπαγές τρακτέρ με μεταξόνιο 2.354 mm. Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Advanced Driving System+, το οποίο επιτρέπει προηγμένες λειτουργίες διεύθυνσης, ενώ ο συνδυασμός αναρτώμενου άξονα και καμπίνας εξασφαλίζει υψηλή άνεση χειριστή.
Landini Rex4-120 GT Roboshift Dynamic: Εξειδικευμένο τρακτέρ αμπελώνων και οπωρώνων
Το πρώτο δενδροκομικό τρακτέρ με αναρτημένη καμπίνα
«Με το Landini Rex4-120 GT Roboshift Dynamic, η Argo Tractors ανέβασε τον πήχη για εξειδικευμένα τρακτέρ αμπελώνων και οπωρώνων», αναφέρει μια εξίσου λαμπερή δήλωση που αναφέρει τους λόγους για την επίτευξη του βραβείου Best of Specialized 2024, επισημαίνοντας τα κύρια χαρακτηριστικά του κιβωτίου ταχυτήτων Roboshift, 48 Εμπρός+ 16 όπισθεν με ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα και 4 πλήρως ρομποτικές σχέσεις HML, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει σε αυτόματη ή διαδοχική λειτουργία χάρη στο διαισθητικό χειριστήριο SmartPilot Plus που συνδυάζει τα χειριστήρια για οδήγηση και εργασία και βρίσκεται στο νέο ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο πολλαπλών λειτουργιών.
Η έκδοση Dynamic περιλαμβάνει την επιλογή του αυτόνομου συστήματος οδήγησης που επιτρέπει, με τη βοήθεια ενσωματωμένων αισθητήρων, την αυτόματη παράλληλη οδήγηση μεταξύ σειρών, συμπεριλαμβανομένου του Advanced Driving System που είναι ιδανικό για την απορρόφηση των ανωμαλιών στο έδαφος και τη βελτιστοποίηση της εργασίας στο χωράφι και στον δρόμο. Είναι το πρώτο δενδροκομικό τρακτέρ με αναρτημένη καμπίνα η οποία, μαζί με τον εμπρόσθιο άξονα με ρυθμιζόμενη υδραυλική ανάρτηση, εξασφαλίζει ένα επίπεδο άνεσης που υπερβαίνει τα πρότυπα της κατηγορίας.
Η απόδοση του τρακτέρ όσον αφορά την υψηλή απόδοση, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές, όλα εγγυημένα από τον 4κύλινδρο κινητήρα Deutz-AG Stage V 2,9 λίτρων, είναι επίσης ιδιαίτερα αξιέπαινη. Το πακέτο συμπληρώνουν το σύστημα ISObus για τη διαχείριση εφαρμογών και το σύστημα απομακρυσμένης διαχείρισης βλαβών Landini Fleet & Remote Diagnostic Management.