Αυτό το άρθρο είναι 58 μηνών

Η πανδημία ενίσχυσε τις πωλήσεις βιολογικών στις ΗΠΑ

Σε περαιτέρω ανάπτυξη προσδοκούν οι εταιρείες του κλάδου για το 2020
28/06/2020
2' διάβασμα
i-pandimia-enischyse-tis-poliseis-viologikon-stis-ipa-201564

Οι καταναλωτές σήμερα τρώνε περισσότερα βιολογικά τρόφιμα και χρησιμοποιούν περισσότερα βιολογικά προϊόντα από ποτέ, ενώ συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, το 2019 αναδείχτηκε για τον τομέα των βιολογικών ως κορυφαία χρονιά, με την αξία των πωληθέντων βιολογικών τροφίμων να ανέρχεται σε 50,1 δισ. δολάρια, αυξημένη κατά 4,6%.

Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Ένωσης Εταιρειών Εμπορίας Βιολογικών Προϊόντων των ΗΠΑ (Organic Trade Association), η πρωτοφανής πανδημία φέτος και οι απροσμέτρητες επιπτώσεις της στην καθημερινότητα των καταναλωτών, είχαν άμεσο θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις των βιολογικών. Πολλές μεγάλες κατηγορίες είδαν τη ζήτηση να εκτινάσσεται. Οι πωλήσεις βιολογικών, μετά το άλμα του 50% τις πρώτες μέρες της αποθεματοποίησης που έκαναν οι καταναλωτές, συνέχισαν την ανοδική τους πορεία και σε όλη τη διάρκεια της άνοιξης του 2020, με ένα ποσοστό της τάξης του 20%. Εντυπωσιακά ενισχύθηκαν οι πωλήσεις σε βιολογικό γάλα, για παράδειγμα, και σε αβγά. Διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων κατέγραψαν τα τυποποιημένα και κατεψυγμένα, καθώς οι καταναλωτές αύξησαν το μαγείρεμα στο σπίτι.

Την ίδια στιγμή, όσον αφορά το άμεσο μέλλον των βιολογικών προϊόντων, έχοντας πίσω τους μια σταθερή τροχιά ανάπτυξης, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι υπάρχουν περισσότερα από ένα σενάρια. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα των τιμών, μπορεί να ανακόψουν τους ρυθμούς αγοράς αυτών των προϊόντων, εξηγούν.

Από την άλλη μεριά, επειδή δείχνουν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την υγεία τους και αναζητούν «καθαρά» προϊόντα, ενδέχεται να είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν περισσότερα χρήματα στα βιολογικά.

Ο κλάδος, πάντως, αναμένει ότι όλες οι κατηγορίες, από το γάλα και τα αβγά μέχρι τα είδη αρτοποιίας, τα ζυμαρικά, το ρύζι και το αλεύρι, θα ενισχυθούν εμπορικά το 2020, υπό την προϋπόθεση ότι η προσφορά μπορεί να καλύψει τη ζήτηση.

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: