Προβολή της Λίμνης Κάρλας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

-Διαφήμιση-
Σπούδασε την αγροτική ειδικότητα που σου αρέσει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να υλοποιήσει καμπάνια επικοινωνίας για την ενίσχυση της θετικής εικόνας της ΕΕ σε επιλεγμένες χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Η καμπάνια θα τρέξει τον Δεκέμβριο του 2018 ως τα τέλη του 2019 και έχει λάβει τίτλο «EU delivers in the regions».

Στόχος της είναι να αναδείξει ότι οι δράσεις που χρηματοδοτεί η ΕΕ είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη και ενίσχυση των Περιφερειών, ενώ επιδίωξη της Επιτροπής είναι η καμπάνια αυτή να συνδεθεί όπου είναι δυνατόν με τοπικές καμπάνιες επικοινωνίας ή άλλες δράσεις προβολής έργων των ΠΕΠ.

-Διαφήμιση-
Corteva agriculture

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο είναι η HAVAS http:/havasparis.com, και έχει δικό της δίκτυο συνεργατών σε κάθε χώρα. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνάντησης του Δικτύου Υπευθύνων Επικοινωνίας των ΕΠ του ΕΣΠΑ στις 26/4/18, έγινε και παρουσίαση της ιδέας της καμπάνιας από την διαφημιστική Havas/Solid. Μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος από τα ίδια τα ΕΠ, συμφωνήθηκε με τον ανάδοχη ότι θα συμμετέχουν 7 Περιφερειακά και 1 τομεακό με 8 έργα που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους της ΕΕ.

Ειδικά για το ΕΠ Θεσσαλίας, προκρίθηκε ως γνωστόν η προβολή της Επαναδημιουργίας της Λίμνης Κάρλας.

Οι κύριες επικοινωνιακές ενέργειες  που προβλέπονται, και για να υλοποιηθούν χρειάζεται η συνεργασίας του υπεύθυνου επικοινωνίας και του φορέα λειτουργίας του έργου, είναι μεταξύ άλλων:

  • Διαδραστική σήμανση στο ίδιο το έργο για πληροφόρηση/πρόσκληση προς τους ενδιαφερόμενους.
  • Διαφημιστικές αφίσες σε γεωγραφική έκταση 30 χλμ γύρω από το έργο.
  • Διαφήμιση στα τοπικά ΜΜΕ.
  • Προσαρμοσμένη κατά περίπτωση στρατηγική με μίγμα Δημοσίων Σχέσεων, Ηλεκτρονικών Δημοσίων Σχέσεων και τοπικών πολλαπλασιαστών πληροφόρησης.

Κάθε έργο θα έχει την δική του καμπάνια προβολής, διάρκειας ενός μήνα, και ο καθορισμός του κατάλληλου χρόνου προβολής θα γίνει λαμβάνοντας υπόψη ενδιαφέρουσες τοπικές εκδηλώσεις, ή άλλες σημαντικές ημέρες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν επικοινωνιακά ως συνέργιες. Για την οργάνωση της καμπάνιας κάθε έργου και τη δημιουργία του επικοινωνιακού υλικού χρειάζεται χρόνος 10 εβδομάδων.

Με δεδομένα τα παραπάνω παρακαλούμε να μας υποδείξετε το καταλληλότερο χρονικό διάστημα για την υλοποίηση της καμπάνιας, προκειμένου να ξεκινήσει έγκαιρα ο σχεδιασμός και οι σχετικές προετοιμασίες.

Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός για την επιλογή της Λίμνης Κάρλας δήλωσε ότι «στόχος μέσα από την προβολή της Λίμνης Κάρλας είναι να αναδείξει δράσεις που χρηματοδοτεί η ΕΠ. οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη και την ενίσχυση των περιφερειών. Εμείς έχουμε επιλεγεί ως Περιφέρεια Θεσσαλίας να προβάλουμε το έργο της καλής πρακτικής, το έργο της επαναδημιουργίας της Λίμνης Κάρλας. Το μεγαλύτερο περιβαλλοντικό έργο στα Βαλκάνια. Συνεπώς η Περιφέρεια Θεσσαλίας βάζει βαθύ το αποτύπωμα της αποτελεσματικότητας και της  στρατηγικής. Η Λίμνη Κάρλα έρχεται στην επικαιρότητα ξανά μέσω της Ευρωπαϊκής  Επιτροπής ως  σημαντική πρακτική  και σημαντικό έργο για το περιβάλλον το οποίο θα προβληθεί παντού».

Πηγή: ert.gr

-Διαφήμιση-
συνεδριο αγροτεχνολογιας